Ik wil graag ... een Nederlandse (kinder)box!

BlizzardofOz

XPdite Sponsor
Hallo!

Na ontzettend lang niet op Xpdite te zijn geweest (sorry! :oops:) is het goed te zien dat er nog steeds veel bekende namen opduiken! Leuk ook dat verschillende mensen inmiddels hun visum binnenhebben, gefeliciteerd!

Note to self: moet weer eens vaker op xpdite komen kijken...

Met mij (ons) alles prima, Finn is alweer bijna 15 maanden en nummer twee verwachten we in januari. Gaat rap allemaal he?

Net teruggekomen van een maand in NL, was heerlijk maar ook goed om weer thuis te zijn.

Voor het eerst NL door de ogen van een moeder bekeken en toen viel het me op hoe handig een box eigenlijk is! En hoewel Australiers meestal niet zo gecharmeerd zijn van het fenomeen, is Glen ook om. Helaas lijken ze hier niet te vinden :(

Dus mijn vraag: weet iemand waar ik hier in Brisbane een box kan vinden? Nieuw of tweedehands maakt me niet uit...

alvast bedankt!
Trude

Aan mij heb je niet veel maar misschien verkoopt Ikea ze? Meestal verkopen zij de Europese handige gebruiksvoorwerpen wel ook al snappen de Aussies het niet. Ik heb de mijne hier in NZ ook verkocht aan Nederlanders. Ook de kiwi's snappen een box niet, maar ik vond het geweldig. Ik wens je heel veel succes. Grappig trouwens onze zoon van 22 maanden heet Julian Finn (van Dijk)!

Groetjes
Danny-Eva

Helaas, Ikea heeft ze ook niet :(
Het is natuurlijk niet het einde van de wereld, maar het lijkt me zo praktisch met een tweede. Finn lag gewoon op een speelmat op de grond toen hij klein was maar nu hijzelf rondloopt lijkt het me fijn om de tweede bij kleine prikvingertjes vandaan te houden!

Dankjewel in elk geval!

Hey Trude!
Leuk je weer te zien hier! Ikke ben nu ook moeder :) Van Hylke, nu 6 maanden en 3 dagen oud. (Onder deze link staan fotos http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=5430.225). Hij loopt nog net niet, maar voor het geval dat hebben we een soort box kunnen vinden 2e hands. Het is meer een houten hek en met een play mat in het midden is het net een echte box. Play pen heet het geloof ik in het aussies.

Enne nu effe off topic nu ik je toch te pakken heb ;-). Click maar eens door naar deze link: http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=7234.0

Hopelijk tot gauw!

Hey Annemiek!
Gelijk even doorgeklikt, wat een mooi ventje! Mooi he, moederschap? Ik vind het nog steeds heel bijzonder tenminste. (En sommige momenten, zoals vanavond, bijzonder frustrerend: huilen huilen en geen idee wat er mis is. Tandjes misschien? Dacht altijd dat je dat als moeder wel zou weten, nou: niet dus!)

Rebekka had mij eerder gemaild over de playgroup en de NL school, maar ik heb de enquete nooit ingevuld. Was ik wel van plan trouwens maar om de een of andere reden noit gebeurd (chronische vergeetachtigheid waarschijnlijk). Hoe staat het daar nu mee? Ben je er ook bij betrokken?

Trude

Back