ik wil graag naar australie!!

charlottevossen

New Member
Hallo allemaal,
Wij (charlotte en davey) zijn van plan om naar australie te emigreren. Ik zelf ben verpleegkundige en als ik de sites moet geloven staan ze daar te springen om verpleegkundigen. Is er iemand die ook via deze weg een kans gewaagd heeft en ons daar tips over kan geven? Ik heb me al aan gemeld via Healt Staff Recruitment. Alle tips zijn welkom, alvast bedankt.
groetjes charlotte

Welkom op het forum! :up:

Hier in Tasmanie zitten ze echt om verpleegkundig personeel te springen.

Wat betreft medical staff, wisten jullie dat ze in Engeland ziekenhuizen aan het sluiten zijn en ze nu hier achter die staff aan zitten?

Ireen.

Hoi Charlotte,

Ik heb begrepen dat het er een beetje van afhangt welke opleiding je hebt gedaan. HBO-V is geen probleem, HBO-A (?) wordt niet erkent. Sorry, ik heb er geen verstand van, maar toevallig sprak ik laatst iemand die dat vertelde. Er is vast wel iemand die precies weet hoe het zit.
Ducee

Hoi charlotte!
ik wil ook heeeeeel graag en ben ook verpleegkundige. ik heb me inmiddels ook aangemeld bij healtstaff recruitment; nu maar hopen dat ze ons kunnen helpen.. heel veel succes,
groeten Gee.

Hallo Gee,
Wel toevallig zeg.
Ga jij ook met partner? Morgen zou martin contact met me opnemen over de gang van zaken. Heb jij al contact met hem gehad?
Hoop echt dat het allemaal lukt!!! Groetjes Charlotte

Ja!
is wel de bedoeling :)! Ik heb al eerder contact met Martin gehad. Ik ben nu aan t wachten op de uitslag van de IELTS-test.......spannend!!!! En wanneer ik dat heb gehaald kan ik me inschrijven bij 'BIGregistratie" in NSW(wil namelijk naar Sydney). En dan kan de hele molen gaan draaien :roll: :up:..
En jij? Weet je al waar je wil gaan wonen/werken?
Groeteen Gee.

Back