Ik wil naar Australië toe!

jlamas

Beste forumleden,

Ik ben nieuw hier op het forum en weet niet of ik dit bericht correct plaats zo.
Maar zoals de titel al indiceert wil ik graag naar Australië.

Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar ik heb altijd veel gehoord en interesse gehad.
Maar voordat ik hier naar toe ga, ben ik toch benieuwd naar ervaringen.

Ik las bijvoorbeeld dat er in verhouding tot Nederland veel meer natuurrisico's zijn.
Maar goed, dat zegt ook niet altijd alles, dus ben benieuwd naar advies en tips.

Alvast bedankt!

Dit is de bron

Quote uit "The last continent" van Terry Pratchett (waarbij Fourecks de naam is voor het laatst ontdekte continent: XXXX op de kaart)

Death held out a hand. I WANT, he said, A BOOK ABOUT THE DANGEROUS CREATURES OF FOURECKS-
Albert looked up and dived for cover, receiving only mild bruising because he had the foresight to curl into a ball.
After a while Death, his voice a little muffled, said: ALBERT, I WOULD BE SO GRATEFUL IF YOU COULD GIVE ME A HAND HERE.
Albert scrambled up and pulled at some of the huge volumes, finally dislodging enough of them for his master to clamber free.
HMM... Death picked up a book at random and read the cover. "DANGEROUS MAMMALS, REPTILES, AMPHIBIANS, BIRDS, FISH, JELLYFISH, INSECTS, SPIDERS, CRUSTACEANS, GRASSES, TREES, MOSSES, AND LICHENS OF TERROR INCOGNITA, " he read. His gaze moved down the spine. VOLUME 29C, he added. OH. PART THREE, I SEE.
He glanced up at the listening shelves. POSSIBLY IT WOULD BE SIMPLER IF I ASKED FOR A LIST OF THE HARMLESS CREATURES OF THE AFORESAID CONTINENT?
They waited.
IT WOULD APPEAR THAT-
"No, wait master. Here it comes." Albert pointed to something white zigzagging lazily through the air.
Finally Death reached up an caught the single sheet of paper. He read it carefully and then turned it over briefly just in case anything was written on the other side.
"May I?" said Albert. Death handed him the paper. "'Some of the sheep, '" Albert read aloud.

voor de rest valt het wel mee hoor ;)

Welkom hier!

Kun je nog wat meer info geven over jezelf en je situatie? :)

Erg stil Katja.

Australia is:
Spiders in je slaapkamer rondkruipen
Giftige slangen je kinderen bijten.
Giftige blue bottles je pakken tijdens het zwemmen.
En koeien er raar bij hangen.

Welcome in Australia the Jungle....

hrwv1ds.jpg
aaa.png

bluebottle_jellyfish_warning.jpg

imagesCANES110.jpg

Back