Ik zoek ik zoek

Bartman

XPdite Sponsor
Hoi allemaal,

Zoals jullie wellicht weten woon ik nu in Darwin, waar ik als Engineer ervaring opdoe om in de Resource sector aan de slag te kunnen.
Ik wil tegen juni 2009 terug afzakken naar WA, en daarom zou ik nu al willen beginnen met zoeken naar een mooie stek.

Ik ben op zoek naar een landelijke omgeving, binnen anderhalf tot twee uur rijden van Perth Airport (ik zal waarschijnlijk een Fly-in/Fly-out baan krijgen), bij een plaatsje waar in ieder geval een supermarkt is.
Uiteindelijk wil ik daar een lapje grond kopen van minimaal 1000 vierkante meter, met een bouwval of niets er op.

Wie heeft er tips?

Bart

Meekatharra?
Geraldton?
O sorry, te ver weg van Perth Airport.

Gingin?
Das 1.5 uur. Daar is grond te koop, een acre voor $170,000.00

Geraldton wil je ook niet wonen...

Daar wonen mensen met losse handjes die niet van andermans spulletjes af kunnen blijven....  :cry:

(niet dat je die ergens anders niet kan vinden hoor.....)

[quote author=Wilsil link=topic=9030.msg120769#msg120769 date=1215392393]

Gingin?
Das 1.5 uur. Daar is grond te koop, een acre voor $170,000.00
[/quote]

Bedankt voor de tips, hoewel ik nog veel meer zou willen weten. Geraldton is inderdaad te ver.
Ken persoonlijk de regio boven Perth niet, wel ten zuiden (heb in 1997 ruim 2 maanden vertoefd in Keysbrook bij een familie als Wwoofer, en we hebben toen ook het folk festival in Fairbridge bezocht. Was toen erg gecharmeerd van deze omgeving) Hoe verhoudt zich ten noorden van Perth zich t.o.v. ten zuiden? Duurder? Droger of natter?

In ieder geval droger... (tenzij je te ver naar het Noorden gaat natuurlijk en dan weer in Darwin uitkomt :))

Waarom probeer je Woodlands niet eens? Ligt iets ten noord-westen van Perth zelf en op mss een klein half uurtje van Perth Airport. Ik weet niet hoe landelijk je het zoekt, maar het is er in ieder geval lekker rustig met alles wat je wil op loopafstand. En je bent ook op minder dan 10 minuten rijden van Scarborough beach, één van de mooiste stranden van Perth.
Good luck mate. :)

Pete, Geloof dat we nog een nieuw lid hebben voor het WA-promoteam! :grin:

[quote author=Turn_Into_Ghosts link=topic=9030.msg121592#msg121592 date=1216128935]
Waarom probeer je Woodlands niet eens? Ligt iets ten noord-westen van Perth zelf en op mss een klein half uurtje van Perth Airport. Ik weet niet hoe landelijk je het zoekt, maar het is er in ieder geval lekker rustig met alles wat je wil op loopafstand. En je bent ook op minder dan 10 minuten rijden van Scarborough beach, één van de mooiste stranden van Perth.
Good luck mate. :)
[/quote]

Ik heb ff gekeken op whereis.com.au maar ik denk niet dat woodlands is wat ik zoek. Ik wil niet weer in Suburbia gaan wonen, maar landelijk. Wat betekent dat ik wel in de buurt van een plaatsje wil wonen, maar niet binnen 1 minuut in een andere wijk zit. Gingin is denk ik meer in die richting.
Mahogany creek (in Perth) zou eventueel ook kunnen, daar zijn de blokken een stuk ruimer. Maar ik denk dat het prijsniveau daar weer een stuk hoger ligt dan in Gingin.

Maar ik sta open voor alle suggesties, en ik heb nog ff de tijd! De tijd is trouwens toch niet rijp voor koop, ik zie de markt nog wel een stuk inzakken.

Bart

[quote author=nikk1988 link=topic=9030.msg121783#msg121783 date=1216321954]
woodside wat voor jou bartman?
[/quote]

Ik kan geen woodside vinden in WA.

Back