Ilse en Roel hebben het Visum!!!

Ilse en Roel,

Van harte  :congrats: en heel veel geluk in Oz namens Jeroen en mij.

Groetjes,

Erna & Jeroen   :-D
 
WAUW, TE GEK ZEG!  :applaus:

:dancing: Wat een fantastisch nieuws he na al dat wachten!

Ik ben heel blij voor jullie  :congrats:

Liefs Eutrice

P.s Veel succes met alles. :)
 
Beetje laat...sorry..  :oops:

Maar alsnog [shadow=red,left]van harte gefeliciteerd!![/shadow]

Helemaal te gek! En inderdaad best nog wel snel gegaan zeg!
 
Hoppa!   :happysun:

We hebben gisteren onze paspoorten vanuit Berlijn terug gekregen met de visums erin geplakt!  :humble:
Gek eigenlijk: zo'n relatief kleine sticker kost je een enorme berg tijd, geld en moeite.

Bedankt allemaal nog voor jullie fijne reacties :up:

Ilse en Roel
 
Ook van Harte uit deze hoek.  :balloons:
En nou maar in pakken en weg wezen.


Gr Ineke
 
Hoi Ilse en Roel

Bedankt voor jullie reactie. En natuurlijk van harte. Nog ff een hoop geregel en dan vertrekken naar de rust.
Kan me goed voorstellen dat jullie gemengde gevoelens hebben, want het komt nu natuurlijk wel erg dichtbij en dan moet je opeens echt afscheid nemen.
Bedankt voor de tips. Ik had een paar maanden geleden reeds contact gehad met een australisch emigratiebureau en die vertelde me toen ook dat ze bezig waren met het scouten van politie uit GB en dat ze vervolgens later verder zouden gaan kijken. Hopelijk gaat dat iets worden. Wij wilden zelf niet in de omgeving van Perth wonen maar meer in de buurt van Melbourne, maar ja dan moet daar natuurlijk wel werk zijn.
Nog even een klein vraagje. Het meeliften als spouse, is dat zo eenvoudig.

In ieder geval te gek voor jullie dat het allemaal gelukt is.

Frank Nathalie en dochter (Noëlle) :up:
 
Hoi,

Ik ben even op vakantie geweest maar ik wil jullie toch nog proficiat wensen,PROFICIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT

Goed gedaan,begin nu maar aan jullie groot avontuur :lol:

Kimmeke
 
[quote author=frankz link=topic=2034.msg21477#msg21477 date=1122060987]

Nog even een klein vraagje. Het meeliften als spouse, is dat zo eenvoudig.

[/quote]

Sorry voor de late reactie Frank   :|

Het is niet zo heel moeilijk om als spouse mee te reizen. Je moet wel kunnen aantonen dat je een relatie hebt (door bijvoorbeeld een huurdersverklaring waarin vermeld staat dat jullie samen wonen, of een gezamenlijke bankrekening, foto's, post die aan jullie beiden geadresseerd is, etc). Verder is het ook raadzaam voor je spouse om ook alvast een IELTS test af te leggen. Ik heb begrepen dat je anders in Australië één of andere inburgeringscursus moet volgen.

Als je even zoekt hier op het forum dan kun je er genoeg info over vinden 

Succes :up:

Roel
 
Wij zijn dat is Ton en Ineke ook met spouse visa bezig, maar hoeven geen ielts test te doen.
En ook geen inburgeringscursus, scheelt toch weer 170.00 euries.


Gr Ineke.
 
Hallo Ilse en Roel

Bedankt voor jullie zeer bruikbare info. We hebben naar jullie geluisterd en hebben beide gesolliciteerd bij de West Australian Police. We heben vandaag bericht gekregen dat we door zijn naar de 2e ronde.  :lol:
We moeten 10 oktober naar Londen voor de volgende ronde. Wie weet gaat het dan toch nog lukken.

groetjes Frank Nathalie en Noëlle
 
Back
Top