"importer"voor onze honden

sash

New Member
ik ben op zoek naar een "importer" voor onze honden. Om een invoer vergunning te krijgen moeten we een adres in Australie opgeven, maar dat hebben we natuurlijk nog niet. zelf vertrekken we 20 september, maar dan hebben we nog niet meteen een adres natuurlijk. Ik had het al aan Sara gevraagd van het forum, maar die is net lekker aan het acclimatiseren, dus die laat ik maar lekker genieten. Ik wil alleen wel alles geregeld hebben voor we vertrekken, zodat mijn schoonouders ze alleen nog maar naar het vliegveld hoeven te brengen..

om ze even voor te stellen (misschien helpt dat om iemand zover te krijgen) het zijn 2 dames met de namen Baggio (yes, very ladylike) en Biggles. Baggio is een kruising met in ieder geval een teckel, heeft alleen hele mooie hoge poten. Biggles is een lekker eigenwijze beagle en alletwee erg lief, maar dat iedereen wel duidelijk zijn....

je hoeft in feite niet veel te doen, een contactadres houden we gewoon bij mijn ouders in Nedrland dus mocht er iets zijn dan loopt dat via hun. Er zijn geen kosten aan verbonden, dus wie zou dit voor ons kunnen en willen doen?????

groeten sash
 
Het is voor ons gedaan en het is echt een hele hulp. Moest je nog niemand hebben, je mag gerust ons adres gebruiken! Als je al iemand hebt, dan geen probleem.

Hans Hertsens-Baes
7 Carruthers Crescent
Alice Springs NT 0870

Gr,
Sara en Hans  :up:
 
Back
Top