In Australie je visum aanvraag afwachten!

M5

Moderator
Hmmmmmmm,Ik heb even rond gesnuffeld,maar je mag je visumaanvraag in Australie afwachten ( voor een aantal dan, ook die van ons :cool:) Moet je iig wel een vacantie plannen van 3 werkdagen naar bv N Zeeland

If you need to be outside Australia for your visa/s to be granted and you have not already departed Australia, the letter will specify the time period you, and all members of your family unit included in your application, have to depart Australia. If you do not depart within this time period, your application may be refused.

http://www.immi.gov.au/migration/skilled/rqmnts_doc/vg_location_2.htm

Groetjes Sander

Bugger.......an extra holiday in New Zealand!!!  :-D je moet er wel wat voor over hebben zeg zo'n visum! :up:

Wel goed nieuws voor jullie, toch? Dat alles maar voorspoedig mag blijven verlopen! :)

Syl

Yep,dank je syl zeker goed nieuws, over twee weken heeft de dimia onze visum aanvraag en 12 september wordt het huis opgeleverd.Lin zal half oktober naar Australie gaan met de kinderen, en omdat ik zonder visum niet mag werken blijf ik nog 6 tot 8 weken in Nederland, zodat  kan werken. (hmmm dit bericht moetik ook maar even in de laatste stand van zaken plaatsen :-D)

Groetjes Sander

Back