G'day oz-lovers,
Wij zijn een gezin uit Gent, België en we verhuizen in januari naar Adelaide.
Onze avonturen zijn te volgen op onze weblog http://a-new-life-downunder.blogspot.com/.
Vele groeten,
Tom, Hilde, Nathan en Levi
Ik heb jullie weblog bekeken, en zag dat jullie in Mooloolaba zijn geweest in 2004.
Wij zijn er in 2005 geweest, en als we onze visa hebben gaan we er in de buurt wonen, namelijk Marcoola.
We zijn ten eerste verliefd op de Sunshine coast, en ten tweede heeft Rob er een werkgever die met smart op hem wacht.
Veel succes met het regelen van de rest en het afscheid.
[quote author=rob en jolanda link=topic=5976.msg74993#msg74993 date=1163429673]
Welkom op het forum
Ik heb jullie weblog bekeken, en zag dat jullie in Mooloolaba zijn geweest in 2004.
Wij zijn er in 2005 geweest, en als we onze visa hebben gaan we er in de buurt wonen, namelijk Marcoola.
We zijn ten eerste verliefd op de Sunshine coast, en ten tweede heeft Rob er een werkgever die met smart op hem wacht.
Veel succes met het regelen van de rest en het afscheid.
Groetjes van Jolanda
[/quote]
hey wat leuk!
wij hebben hele mooie herinneringen aan mooloolaba. de kinderen vonden het er ook fantastisch. wij logeerden er ook in een fantastisch huis. véél groter dan het onze hier in België en met een prachtig uitzicht. we gaan er zeker terug. wie weet komen we jullie dan eens opzoeken.
Veel succes met de verdere visaprocedure!
Fantastisch dit forum! Ik voel me al helemaal thuis. En een prachtig gevoel dat er zoveel mensen zijn die met exact dezelfde plannen rondlopen als wijzelf. Dit geeft ons extra moed om deze laatste weken in het koude en natte België goed door te komen. :wink:
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.