Ik ben met hetzelfde bezig. Verwacht ook niet al te veel van marktplaats, maar tis het proberen waard. Ik heb alles op een lijst gezet met een prijsje erbij (bijna voor niks.....Vind het net Té zonde om het allemaal maar gratis weg te doen, maar veel is t nie waard.....) Bij een vraag kijk ik dan snel even op mijn lijstje...........(of wat de gek ervoor geeft....)
Ook ik heb een huurhuis en ik heb mijn huur dan ook al opgezegd (afgelopen week, per 1 september). Daardoor hoop ik in een vroeg stadium met de nieuwe huurder te kunnen praten over overname van het meeste. Vooral van koel/vries combi, gaskookplaat, wasmachine, hele keukeninhoud, kasten etc. We zullen zien. Misschien dat ik ook nog een keer naar een rommelmarkt ga. Lijkt me wel leuk! Ook weet ik dat een verre kennis elk jaar op de grote rommelmarkt hier in de buurt staat. Misschien probeer ik nog wat ik niet heb kunnen verkopen via hun te verkopen voor het delen van de opbrengst of zo (ik ben dan al weg, dus kan het zelf niet doen)
Ook hang ik briefjes op in de supermarkt (met een samenvatting dan....). Wie weet wil iemand net wat hebben......... Ach, ik heb het meeste eigenlijk ook zelf van de kringloopwinkel binnen gesleept. Had al rekening gehouden met een toekomstig vertrek........
Succes! enne.......ik kan dus niks aan jou kwijt? :wink: :-D
Henriette