inentingen voor je kind (DKTP)

Ingriddh

XPdite Sponsor
Hoe zit dat in OZ met het halen van inentingen voor je kind. Mijn zoon is nu twee en met vier jaar moet hij weer een prik halen als we in NL blijven wonen, het is de bedoeling dat wij volgend jaar najaar naar OZ vertrekken dan is hij drie. Hebben ze daar ook een schema die ze afwerken qua inentingen en waar moet je dan zijn (arts, ziekenhuis, soort van consultatiebureau).
 
Volgens mij is het wereldwijd grotendeels gelijk. Kijk eens op de volgende link misschien staat daar wat meer info op.
http://www.cyh.com.au

Groetjes Chantal
 
[quote author=Ingriddh link=topic=7838.msg101920#msg101920 date=1193863421]
Hoe zit dat in OZ met het halen van inentingen voor je kind. Mijn zoon is nu twee en met vier jaar moet hij weer een prik halen als we in NL blijven wonen, het is de bedoeling dat wij volgend jaar najaar naar OZ vertrekken dan is hij drie. Hebben ze daar ook een schema die ze afwerken qua inentingen en waar moet je dan zijn (arts, ziekenhuis, soort van consultatiebureau).
[/quote]

Hoi Ingrid,
Als je even zoekt op 'inenting' en 'vaccinaties', er zijn al wat threads over. Om je gerust te stellen, het is allemaal erg eenvoudig. Huisarts doet het voor niks. Heb zoontje van twee, zijn enige achterstand was Hep B, hij is net begonnen met een catch-up schedule. Het is nuttig om eea vertaald te krijgen voor je gaat, daar is ook een link voor. Kijk ook op de medicare site www.medicare.gov.au en ga naar Childhood Immunisation register. Kom je er niet uit, PM me dan even. (Moet nu weg, dus reageer even snel).

Groet
Sunburnt
 
Back
Top