Info ivm sunshine coast en mijn oldtimer wagen naar Australie verschepen

Ivan

New Member
HALLO IEDEREEN , MIJN NAAM IS IVAN EN IK WOON NU NOG IN BELGIE .GRAAG WIL IK SAMEN MET MIJN GEZIN EMIGREREN NAAR DE SUNSHINE COAST IN QUEENSLAND . WIJ ZOEKEN DAAR EEN TENNISRESORT OP TE STARTEN ? GEKOPPELD AAN EEN KLEIN HOTELLETJE OF BNB.
GRAAG UW MENING DAAROVER !
DE REGIO'S DIE ONS INTERESSEREN ZIJN ; COOROY , DECEPTION BAY , REDCLIFFE EN HERVEY BAY .
KUNNEN JULLIE AUB UW MENING GEVEN OVER DEZE STADJES IN ALLE OPZICHTEN .
ONZE OUDE WAGEN , NU 23 JAAR OUD WILLEN WE MEENEMEN NAAR AUSTRALIE ; GRAAG ALLE INFO DAAR OMTREND .
KAN JE MET HET STUUR AAN DE LINKERZIJDE IN DE WAGEN RIJDEN OP AUSTRALISCHE WEGEN ?
WAT ZIJN ALLE KOSTEN OM MIJN KLASSIEKER TERUG OP DE WEG TE BRENGEN ?
GROETJES AAN ALLE AUSTRALIE -LOVERS VAN IVAN
 
Even een dingetje tussendoor: een bericht typen met caps-lock aan nodigt niet aan tot lezen (mij ieder geval niet).

Ik heb hier op ANZAC day wel legervoertuigen met het stuur links gezien, maar verder nog nooit. Ik zou het dus niet weten of het kan of dat het alleen aan die oude legervoertuigen is voorbehouden.
 
[quote author=tinusv link=topic=2298.msg23900#msg23900 date=1124012134]
Even een dingetje tussendoor: een bericht typen met caps-lock aan nodigt niet aan tot lezen (mij ieder geval niet).

[/quote]
Helemaal mee eens, ik wou ook al reageren maar dacht dat ik de enige was.  :cry:

DUS BLIJF GERUST VRAGEN  maar zet wel je caps-lock uit  :-D

Gr. Ton  :up:
 
Ben ik het ook helemaal mee eens!!!!!!!
Leest niet gemakelijk.   :bangcomputer:


Gr Ineke.   :up:
 
Hallo Ivan

Voor import kijk hier even voor meer gegevens.
http://www.australiatrade.com.au/Shipping/Import/Vehicles/Costings.htm

Gr. Ton  :up:
 
Ik had er geen idee van dat dit storend gevonden werd door lezers , ik heb geen internetervaring of chatervaring !
Goed dat jullie mij daarop gewezen hebben , ik zal het voortaan klein houden .
Bedankt voor de hint naar shipping import , dat brengt mij al een eind vooruit .
Ik zal alle info die ikzelf verneem met zoeken op het net ook meedelen in deze forum .
Groetjes van Ivan
 
[size=20pt]Nou ja... hoe groter hoe duidelijker...! [/size]  :-D  :-D
 
Hallo Ivan,

Ik ben met mijn gezin ook van plan om richting australie te emigreren.
Ben zelf al 11 jaar tennisleraar en wil daar uiteraard verder met dit mooie beroep.

Zijn jullie al binnen gekomen in dat land, en waar kun je goed zoeken hiervoor.

Groeten fam. Bruggeman :roll:
 
Hi Ivan en familie Bruggeman, er zijn ongeveer 25 tennis coaches actief in de Sunshine Coast regio: http://www.mysunshinecoast.com.au/business_display.php?catID=16&catID2=121&styleID=1818 Voor de goede orde: Hervey Bay, Deception Bay en Redcliff  maken geen onderdeel uit van de Sunshine Coast. Er zijn reeds een aantal gevestigde tennis scholen in de regio. De markt voor een tennis resort ligt vooral buiten de regio omdat er binnen de regio al voldoende faciliteiten zijn. Je zult dus klandizie aan moeten trekken vanuit andere regio's.
 
ha ivan

Maar euh , nu ben ik wel nieuwsgierig wat voor auto je dan hebt.

Enne , je mag rustig in detail treden hoor.

Groetjes Johan
 
Back
Top