Info voor VETASSESS

Wie kan mij helpen of heeft ervaring met de volgende vraag van VETASSESS. Ik heb aangegeven dat ik een bachelor degree in nursng heb omdat ik de oude inserve opleidingen A en B heb gevolgd en daar n de HBO -opleiding management voor de gezondheidszorg. Het zijn oude opleidingen en VETASSESS weet niet goed wat ze moeten met opleidingen van voor 1996. Zij vragen of ik kan aantonen/motiveren dat de combinatie van deze opleidingen op HBO-niveau is.

Wie kan mij aan wat suggesties helpen?

Poeh, Vetassess kan echt een pain in the... zijn. Zal het is aan mijn vriendin vragen. Die is slimmer dan ik ;)

(wat betreft Vetassess, voor de rest niet natuurlijk...>:D)

;)

Hoi,

Je hebt twee instanties (die N. kent) die je diploma kunnen 'waarderen' Nuffic.nl en S-BB.nl.
Wellicht kun je (of moet) je eerst even de juiste papieren bij je opleider langs. Maar check eerst even de websites hierboven genoemd.

Succes!

Als je bij Nuffic geen spoedje aanvraagt, dan rekken ze het ook echt tot 4 weken. Wij hebben het 2 keer aangevraagd. Nuffic geeft dan aan dat zij vinden dat de opleiding gelijk is aan Bachelor in Nursing of wat je studie dan ook was. Van die andere partij die Naknal vertelde, daar heb ik noot van gehoord ;)

Back