Informatie over Australië

SV#1

Active Member
Ik heb nog wat interessante linkjes op Internet gevonden voor eenieder die informatie zoekt over Australië en om een beetje op de hoogte te blijven;

news.com.au          voor het dagelijkse nieuws
about-australia.com      voor allerlei informatie
pictureaustralia.org      voor veel foto's
australianaustralia.com    op de linkjes kun je nog aardig wat extra info vinden voor migranten
travel-guide.com/data/aus/aus.asp      veel reisinfo in Australië
dreamtime.net.au    voor een aantal leuke en aparte verhalen

Ik kon het even niet laten om het wat makkelijker te maken, verder werken tabs niet op het Internet, die worden geconverteerd naar een aantal spaties

Ik heb nog wat interessante linkjes op Internet gevonden voor eenieder die informatie zoekt over Australië en om een beetje op de hoogte te blijven;

www.news.com.au voor het dagelijkse nieuws
www.about-australia.com voor allerlei informatie
www.pictureaustralia.org voor veel foto's
www.australianaustralia.com op de linkjes kun je nog aardig wat extra info vinden voor migranten
www.travel-guide.com/data/aus/aus.asp veel reisinfo in Australië
www.dreamtime.net.au voor een aantal leuke en aparte verhalen

@ Hawk,

Als je jou toch niet hadden, moesten we alle links handmatig in typen. Dit is veel makkelijker (en voor mij hoef je het echt niet te laten).
Thanx.

heeele mooie foto's, ja! Kan helaas Perth er niet bij vinden... Wou dat ik zulke mooie pics kon maken!

Dat is inderdaad een goeie fotograaf. Schitterende foto's van Oz. Daardoor krijg ik echt het gevoel dat ik ook wat meer moet gaan doen met mijn camera. Maar ja, als je er van moet leven, dan moet je nogal wat foto's maken voordat je ze kan verkopen.
Ga toch maar weer eens op pad!

Allemaal heel erg bedankt voor jullie 'foto' info. Waar het mij echter om gaat is voor veel bezoekers van dit forum informatie proberen te geven over waar je voor bepaalde zaken terecht kunt, kunt lezen hoe je de dingen voor elkaar moet boxen enz. enz. Want we zitten allemaal met een hele reeks van vragen en ieder antwoord daarop streept weer iets van je enorme lijst af natuurlijk. Dus mensen alsjeblieft open een post specifiek voor links naar foto's maar probeer het hier op de basis info te houden.

[quote author=Culina link=topic=6932.msg101675#msg101675 date=1193507470]
Om dit topic weer even uit de kast te halen, wie ook prachtige foto's van onder andere Australie maakt is Peter Lik.
Je kan posters op zijn site bestellen, heb ik zelf ook gedaan. Een Aanrader!
http://www.peterlik.com/home.html
http://www.peterlik.net/flash/default.asp
[/quote]

En dan ook absoluut als je in Oz bent zijn galerie(s) bezoeken, Vooral die in Cairns is zeker de moeite waard.
Ik heb er inmiddels 5 bezocht en het blijft geweldig.

Een Peter Lik fan.

Back