Informatie voor verpleegkundige.

Bobbie

New Member
Ik ben verpleegkundige en zou heel graag willen werken in Australie. Ik heb al heel wat informatie, maar ik zou graag nog meer willen weten. Zo zou ik graag meer willen weten over de age care dorpen speciaal voor Nederlanders. Bijv. Beatrix Village bij Melbourne. Zijn er mensen die me daar wat over kan vertellen of zijn er misschien zelfs mensen die daar wonen? Iedere vorm van informatie is natuurlijk welkom.

Ik kan jullie wel zoenen. Deze had ik nog niet. Zo zie je maar weer hoe je elkaar kan helpen. Heel erg bedankt!

"Bobbie said:
Ik ben verpleegkundige en zou heel graag willen werken in Australie. Ik heb al heel wat informatie"]

Hoi, ik ben momenteel aan het afstuderen ( HBOV) en ik moet nog een aantal resterende opdrachten, o.a internationalisering.

Op de volgende vragen moet ik antwoord geven en ik heb als land Australie gekozen.

Beschrijf de functie/ positie/ kwalificatie van het verpleegkundig beroep in Australie (kenmerken en ontwikkelingen).

Benoem de belangrijkste gezondheidsproblemen.

Wat zijn de uitgangspunten?

Misschien kun je me hierbij helpen?

Groeten,

Beer

Ik ben op het moment IC verpleegkundige in Amsterdam, ik ga per november in Manchester werken (engeland) asl staff nurse of een ICU, ben er geregistreerd als R1. Ik gebruik Engeland eigenlijk als springplank. IK ben benieuwd of er meer mensen zijn die dit zo gedaan hebben?
je kan me schrijven op paulmauer@hotmail.com

Beste......
  Geen idee wie je bent maar ik denk dat ik de naam Bobbie tegen kwam.
Mijn naam is Rianne ik ben verpleegkundige en wil graag in Queensland in de buurt van Brisbane gaan werken en wonen.
Alle papieren liggen inmiddels bij de QNC en het is nog even wachten totdat ik de IELTS test heb gedaan.
Ik kwam informatie tegen over Dutch Care en ik zou daar graag iets meer over willen weten. Ben ik bij jou aan het goede adres?

groeten
Rianne

Back