Ingenieur (Bay Bas), 60 points!

Jeroen

XPdite Hero
Zo, wij hebben de eerste 69 (oops 60) punten bij elkaar.

19 April hebben zij de hele mikmak ontvangen en vandaag, plus de originele IELTS, die ook weer retour is gekomen (een extra week vertraging), 17 mei 2004 heb ik het bericht gekregen dat ze, in ieder geval mij :lol: in Australie willen hebben.

Kijk, het is een land in ontwikkeling en ik had zo'n flauw vermoeden dat ze mij wel wilden hebben en ik dacht; laten wij nou eens voor een permanent visum gaan. Nou, de eerste punten zijn vandaag binnen.

Ik verwacht dat de totale aanvraag over een week of 4 a 5 de deur uit zal gaan. HET ZIT WEL SNOR!

NO MORE WORRIES!!!!!!!!!!!!!
 
Wow Jeroen,

Lucky you :D !!


Gefeliciteerd!!

Heel veel geluk Down Under.

Groetjes Neeltje
(still got a long way to go...)
 
Gefeliciteerd, nu snel stap 2 doen en dan kan het lange wachten echt beginnen.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 
Hoi Jeroen,

Van harte gefeliciteerd, echt ontzettend gaaf voor jullie. :lol: :lol:

Ik zelf wordt een beetje moedeloos van al dat wachten en de aanvragen zijn nog helemaal niet weg. Maar die bewijzen en dat je afhankelijk bent van instanties etc. Gatver....... Ik zit in een dipje en dat komt omdat het voor mijn gevoel te langzaam gaat. Wij zijn nu bezig alle gegevens te verzamelen en dat is niet niks. Mario is al die tijd zelfstandig geweest en van af die tijd, moet hij alles inleveren, nou maak je borst maar nat.

zo ik ben het even kwijt....en ik vind het echt tof voor jullie

Groetjes
 
Jacky said:
Hoi Jeroen,

Van harte gefeliciteerd, echt ontzettend gaaf voor jullie. :lol: :lol:

Ik zelf wordt een beetje moedeloos van al dat wachten en de aanvragen zijn nog helemaal niet weg. Maar die bewijzen en dat je afhankelijk bent van instanties etc. Gatver....... Ik zit in een dipje en dat komt omdat het voor mijn gevoel te langzaam gaat. Wij zijn nu bezig alle gegevens te verzamelen en dat is niet niks. Mario is al die tijd zelfstandig geweest en van af die tijd, moet hij alles inleveren, nou maak je borst maar nat.

zo ik ben het even kwijt....en ik vind het echt tof voor jullie

Groetjes

hoi Jeroen,
Gefelicitered,

Ja wij ook aan wachten voor DIMIA. Soms wordt het heel erg depressive....

Nou ja als iemand daar gaat dan is supppeeer.. Wordt ik even blij met gedachten dat ooit wij ook op de richting :)
 
Jacky said:
Ik zelf wordt een beetje moedeloos van al dat wachten en de aanvragen zijn nog helemaal niet weg. Maar die bewijzen en dat je afhankelijk bent van instanties etc. [/qoute]

Tja, je moet het (ik hoop ook voor jullie nog even) nu nog doen met de nederlandse bureaucratie. Nou, ik weet ondertussen wel dat het in Australie het ook soms lastig kan zijn, maar zij hebben het voordeel dat ze in een verrekt mooi land zijn. :D

Jacky said:
Gatver....... Ik zit in een dipje en dat komt omdat het voor mijn gevoel te langzaam gaat. Wij zijn nu bezig alle gegevens te verzamelen en dat is niet niks. Mario is al die tijd zelfstandig geweest en van af die tijd, moet hij alles inleveren, nou maak je borst maar nat.

Alle goede dingen komen langzaam zullen we maar zeggen. :D
 
Ik heb even wat geprobeerd, maar is niet geheel gelukt. :(

Dank jullie wel voor de reacties! 8)
Ben er wel een beetje laat mee, sorry, maar 'better let as net'.
 
Back
Top