inlogprobleem

sylvia en rob

XPdite Sponsor
Hi
Weet iemand hoe het kan dat de inloggegevens telkens na opnieuw opstarten weg zijn.
Ik moet dus nu elke keer naam en wachtwoord ingeven  ( vroeger nooit last van gehad )

bvd  rob

Lost: Bericht verplaatst naar de juiste rubriek

Heb je toevallig ingegeven dat je cookies automatisch worden verwijderd als je de browser afsluit. In Firefox is dit een optie die je wellicht ingesteld hebt. Met Internet Explorer kan ik je niet helpen (heb ik niet) en Safari schijnt die optie niet te hebben.

Helaas het ik internetexplorer
Heb bij instellingen van koekies gekeken en op alles accepteren gezet ( laagste stand )
Helaas blijft het probleem zich voordoen.
Ik heb vorige week wel alle tijdelijke internetbestanden gewist .
toch bedankt Maluka.

Vreemd ik heb ook internet explorer en heb net even uitgelogt en de pc opnieuw opgestart, maar geen probleem.

Kies je bij het inloggen wel forever!!! is standaart dacht ik.

Ik heb mijn cookies ook maar op 8 mb staan lager gaat helaas niet :evil:

Maar heeft ook een voordeel hoor je vergeet je wachtwoord niet, moest net echt effe denken!

gr Bennie

Hmm, niet verstandig om Windows je wachtwoorden te laten onthouden (denk ik dan). Dat staat dan gewoon op je harde schijf, en tracking cookies e.d. kunnen die dus ook 'vinden'. Ik weet dat het niet mogelijk is om je pc echt 100% super veilig te maken, maar maak het ze ook niet te makkelijk, denk ik dan ...

Verwijder alle cookies en leeg de Internet Explorer cache. Je probleem moet dan opgelost zijn. Laat even weten of het gelukt is.

Welke versie van Internet Explorer gebruik je? Bij IE7 ga je naar Tools > Internet Options > General Tab. Bij Browsing History klik je vervolgens op de delete knop. In het volgende scherm dat je ziet, klik je bij Temporary Internet Files en Cookies op delete en klaar is Klara.

:x

Bedankt lost maar het heeft niks geholpen
welke internetversie ik heb weet ik niet maar heb wel de temperary internetfiles en cookies gedelete.

heb je nog een idee
alvast bedankt    rob

Ik heb even naar de sessie-tabel in de databse gekene en die had wat 'overhead'. Ik heb de tabel gerepareerd, wellicht dat dat het probleem voor je heeft opgelost?

[quote author=Lost link=topic=7913.msg102983#msg102983 date=1195475042]
Ik heb even naar de sessie-tabel in de databse gekene en die had wat 'overhead'. Ik heb de tabel gerepareerd, wellicht dat dat het probleem voor je heeft opgelost?
[/quote]

:cry: :cry: :x :x
Bedankt Lost
Maar helaas heeft dit mij niet verder geholpen
Nog meer suggesties ?
anders moet ik voortaan maar gewoon username en ww invullen als er niks anders opzit

cheers mate          rob      no wucken furries    :lol:

Mmm... als je je cache en je cookies verwijderd hebt, dan is er verder weinig wat je kunt doen. Je kunt natuurlijk Firefox installeren (is een geweldige browser): http://en.www.mozilla.com/en/firefox/

Of Safari installeren. Is ook een geweldige browser en sinds enkele maanden ook voor Windows verkrijgbaar

Bedankt voor de info.

als ik een nieuwe browser instaleer ben ik dan al mijn favorieten ect kwijt.
wat veranderd er als je een nieuwe instaleer .

en welke is het gebruisvriendelijk

:bangcomputer: :bangcomputer: :bangcomputer: :eek:ops!:

cheers rob

Nee hoor, je favorieten ben je niet kwijt.

Na het installeren van Firefox vraagt Firefox zelfs of je je bookmarks en alle andere settings van Internet Explorer wil importeren. Dan heb je dus in een klap al je favorieten als bladwijzers terug in Firefox.

Ik weet niet precies hoe het zit met safari op Windows....Apple kennende hebben ze dit wel gemaakt voor de windows-versie van Safari.

Ach het gaat alleen maar om het wachtwoord van hier de rest zit allemaal in het koppie :p

Als mensen hier hun voordeel mee willen doen :roll:  :evil: suk6 zeggen we dan maar. :shock:

[quote author=perthpete link=topic=7913.msg102844#msg102844 date=1195349344]
Hmm, niet verstandig om Windows je wachtwoorden te laten onthouden (denk ik dan). Dat staat dan gewoon op je harde schijf, en tracking cookies e.d. kunnen die dus ook 'vinden'. Ik weet dat het niet mogelijk is om je pc echt 100% super veilig te maken, maar maak het ze ook niet te makkelijk, denk ik dan ...
[/quote]

Back