Inpakken

ChefenSan

XPdite Sponsor
Hoi allemaal,

Een vraag - wij hopen te vertrekken eind 2006.  TRA is rond, papieren al naar DIMIA gestuurd (net voor Kerst) - dus nu maar afwachten .... maar we zijn al begonnen om verhuisdozen te vullen met onbreekbare spullen. Is dat wel verstandig? We hebben nog geen verhuizer gesproken - nog een beetje te vroeg, toch? - maar we willen onze huis wel netjes hebben als we 't  op de markt  doen.

Is er iemand die ons kunt adviseren of hun ervaring hier over wil delen?

Any help is of use and appreciated.

San & Andrew
 
hoi hoi

Ik heb er zelf ook geen ervaring mee (ik prop alles gewoon in een rugzak , en dump de rest by myn ouders)
, maar probeer deze eens
http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=3636.0

Have Fun  :up:

Groetjes Johan
 
graag gedaan  :evil:

Ik merk zelf heel vaak , dat als ik een vraag heb dat er al een ander dezelfde vraag op het forum heeft gesteld
Ik heb hierdoor al snel het searchbuttonknopje gevonden (flauw woordgrapje)

ikzelf ga a.s. zaterdag voor mijn ielts , en ga daarna mijn visum aanvragen :happy:
(tips zijn welkom)

Veel succes, groeten johan
 
Hoi Johan,

Jaaaaa ..... we zijn nog "groentjes" wat betref deze forum - en wat men zoal kan vinden! Bedankt nogmaals voor de tip ....  Wat betref de IELTS - ik (San) had de mijne gedaan in November'05. Ik was zooooo nerveus - niet te filmen! Persoonlijk vond ik het schrijven het "moeilijkst" - maar ja, ik ben niet zo iemand die je een topic geeft, en dan zo uit m'n mouw een verhaal van 150 woorden (in 20 minuten) of 250 in 40 minuten kan verzinnen!!! Gelukkig kon ik 't ophalen met m'n "conversation". Al met al had ik een  band score van 7 - Andrew (die mazzelaar ...) hoefde de hele test niet te doen omdat hij een Engelsman is ..... The lucky so-and-so!

Heel veel succes - we denken dat je 't gaat halen!!! We lezen 't wel op de forum wat jouw band score wordt .

groetjes,
San & Andrew