Inpakken

ChefenSan

XPdite Sponsor
Hoi allemaal,

Een vraag - wij hopen te vertrekken eind 2006.  TRA is rond, papieren al naar DIMIA gestuurd (net voor Kerst) - dus nu maar afwachten .... maar we zijn al begonnen om verhuisdozen te vullen met onbreekbare spullen. Is dat wel verstandig? We hebben nog geen verhuizer gesproken - nog een beetje te vroeg, toch? - maar we willen onze huis wel netjes hebben als we 't  op de markt  doen.

Is er iemand die ons kunt adviseren of hun ervaring hier over wil delen?

Any help is of use and appreciated.

San & Andrew
 
hoi hoi

Ik heb er zelf ook geen ervaring mee (ik prop alles gewoon in een rugzak , en dump de rest by myn ouders)
, maar probeer deze eens
http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=3636.0

Have Fun  :up:

Groetjes Johan
 
graag gedaan  :evil:

Ik merk zelf heel vaak , dat als ik een vraag heb dat er al een ander dezelfde vraag op het forum heeft gesteld
Ik heb hierdoor al snel het searchbuttonknopje gevonden (flauw woordgrapje)

ikzelf ga a.s. zaterdag voor mijn ielts , en ga daarna mijn visum aanvragen :happy:
(tips zijn welkom)

Veel succes, groeten johan
 
Hoi Johan,

Jaaaaa ..... we zijn nog "groentjes" wat betref deze forum - en wat men zoal kan vinden! Bedankt nogmaals voor de tip ....  Wat betref de IELTS - ik (San) had de mijne gedaan in November'05. Ik was zooooo nerveus - niet te filmen! Persoonlijk vond ik het schrijven het "moeilijkst" - maar ja, ik ben niet zo iemand die je een topic geeft, en dan zo uit m'n mouw een verhaal van 150 woorden (in 20 minuten) of 250 in 40 minuten kan verzinnen!!! Gelukkig kon ik 't ophalen met m'n "conversation". Al met al had ik een  band score van 7 - Andrew (die mazzelaar ...) hoefde de hele test niet te doen omdat hij een Engelsman is ..... The lucky so-and-so!

Heel veel succes - we denken dat je 't gaat halen!!! We lezen 't wel op de forum wat jouw band score wordt .

groetjes,
San & Andrew
 
Ik vind het helemaal geen slecht idee hoor, om alvast dozen te gaan inpakken. Wij hebben dat ook bijtijds gedaan, want er gaat nog heel wat tijd inzitten. Buiten de dozen inpakken moet je ze ook allemaal gaan nummeren en je moet ook inventarisatielijsten gaan invullen van wat er in je dozen zit  (bijbehorend nummer). Je krijgt deze lijsten van de verhuizer. Dat hoeft niet uitgebreid, maar een beetje in grote lijnen. We hebben wel gewoon breekbare spullen ingepakt, alleen dan wel in bijv. een handdoek of bubbeltjes plastic. Nog een tipje: als je borden inpakt, zet ze dan rechtop naast elkaar, dan breken ze veel minder snel. Veel succes met alles!
 
Bedankt Joke - ik begrijp dus dat je/jullie de hele huis zelf had gepakt? Zonder een verhuizer 's hulp? Hoe was 't dan met 't verzekeren er van? Kwamen de verhuizers de hele ingepakte inboedel gewoon ophalen voor de container en een kopie van jullie lijst erbij of ging men alles weer controlleren of jullie 't goed (in hun ogen) hadden gepakt?

We proberen zo veel mogelijk voorbereidingen te doen, dat we soms met verschillende vragen op komen - en deze forum is een te gekke plaats om dat te vragen! Tenslotte zijn er meerdere mensen die misschien in de zelfde fase als wij zijn - of zelfs die al op de volgende 'niveau' zijn die hun ervaringen kunt delen (zoals jullie) .....

groetjes,
San & Andrew
 
[quote author=ChefenSan link=topic=3679.msg43526#msg43526 date=1137357057]
Hoi Johan,

Heel veel succes - we denken dat je 't gaat halen!!! We lezen 't wel op de forum wat jouw band score wordt .

groetjes,
San & Andrew
[/quote]

Dank je , Dank je , Dank je , Dank je , Dank je , Dank je , dat doet me goed, enne het is nu al bijna zaterdag , en de zenuwen komen al aardig op gang, Brrrrrrrr

groetjes johan
 
Back
Top