interessant artikel ivm GSM

nesje

New Member
Geen recent artikel, maar wel héél interessant!

http://www.abc.net.au/rn/nationalinterest/stories/2009/2742507.htm#transcript

Hoi, hoi,

Heb het artikel gelezen. Heb nu echt een vreemd gevoel, zo van, geeezzz, beide benen weer helemaal op de grond! Voel me zo kwetsbaar nu.
Reality hits me; We hebben gewoon helemaal geen zekerheid wat dan ook! Het draait alleen maar om geld...
Mmmm... :huh: Hopelijk horen we gauw wat nieuws (positief) dat we maar snel een visum krijgen en van al deze onzekerheid af zijn.

Vindt het toch wel een emotionele tijd hoor... Had gehoopt dat the Ozzie Government iets meer stil stond bij de gevoelens en emoties van visum aanvragers. We're people with feelings! Het gaat niet alleen om de vele euro's die we erin moeten steken, we willen allemaal gewoon zijn en leven in Oz, waarom Jantje wel en Pietje niet! Kan hier best even verdrietig om zijn! :cry:

Betty

@ marcia :
waaromis je post weg? er stond toch niets verkeerds in?

@ betty : het is inderdaad een rollercoaster aan gevoelens waar je door moet hé. dan weer happy en zie je het helemaal zitten :grin: en dan heb je weer een dipje en vraag je je af waarom... :cry:

en steeds weer dat idee, van we moeten er gewoon voor blijven gaan...

de aanhouder wint zeggen ze...dat zullen we dan ook maar geloven :wink:

Hoi Nesje, ik dacht dat ik misschien wat negatief was...ik weet niet..had even een momentje.

hey marcia,

ik vond er helemaal niks verkeerds aan hoor!

't is maar hoe je het bekijkt.

Ik vind het ook raar dat ik er nog niks van gelezen had.
Maar Rob had me wel hier al voor gewaarschuwd bij de kansbeoordeling, alvorens alles bekend werd hoor.

Hoi Nesje, ik dacht dat ik misschien wat negatief was...ik weet niet..had even een momentje.

Ik heb ook jou reactie gelezen, vondt het niet te negatief hoor! :huh: Je hebt gewoon geschreven wat je voelde op dat moment?

:smile: Betty

Ik heb het artikel niet gelezen, maar heb allang het gevoel dat er uberhaupt niet wordt stilgestaan bij gevoelens. Ergens logisch; het is een bedrijf en wil geld verdienen, ze kunnen geen rekening houden met elk individueel en het landsbelang gaat voor. Toch hebben ze te maken met mensen die alles achter willen laten om in hun land te gaan wonen. Mensen die er emotioneel inzitten, op het moment dat ze aan de aanvraag beginnen, niet pas bij het verkrijgen van het visum. Echter staan ze daar niet bij stil. Dit zou teveel tijd en daardoor teveel geld kosten. Ik vind het echter wel vreemd dat ze nu vele euro's hebben gevangen van visumaanvragen die jaren liggen te verstoffen in de kast, van mensen die jaren moeten wachten, zonder zich te bekommeren om deze mensen. Ach zo gaat het moet je dan misschien maar denken (ik heb daar echter moeite mee).

Back