Interesting video:

Ja, de politieke situatie is hier echt om te janken en dan druk ik het nog optimistisch uit.

En het is niet eens alleen de Liberals die we de schuld kunnen geven. Labor tekende deze wet ook. En de apathie onder het publiek voor dit soort zaken... Ze komen er gewoon mee weg.
 
Ja, de politieke situatie is hier echt om te janken en dan druk ik het nog optimistisch uit.

Lachwekkend EN om te huilen is het inderdaad, wat mij altijd mateloos irriteert hier op het nieuws is dat er nadat de QLD premier in beeld is geweest daarna altijd dezelfde dame van de oppositie in beeld komt om alles te ontkrachten wat er zojuist gezegd is en er altijd fel tegenin gaat. Ik bedoel, de mensen zijn toch niet achterlijk? Trouwens.. Na die make australia great again reclames met 55 thousand million spent on the NBN ben ik er ook niet zo zeker meer van. Hebben jullie deze ook of zijn wij hier alleen in FNQ de gelukkigen?
 
NBN ads.... dunno. Kijk niet veel TV. Maar weet wel dat NBN bij ons niet werkte ;)
Geen NBN ads, het is de Clive Palmer's party die dat bedrag afzet tegen de 200 miljoen die beschikbaar is gemaakt voor de boeren die door de droogte in de problemen zijn. Gewoonweg populisme van een miljardair die een appeltje heeft te schillen met een paar chinezen.
 
Ah Clive, ja die kin
Geen NBN ads, het is de Clive Palmer's party die dat bedrag afzet tegen de 200 miljoen die beschikbaar is gemaakt voor de boeren die door de droogte in de problemen zijn. Gewoonweg populisme van een miljardair die een appeltje heeft te schillen met een paar chinezen.

Ah, die eikel. Ja die zie ik hier ook wel eens blaten op de TV.
 
Ah Clive, ja die kin


Ah, die eikel. Ja die zie ik hier ook wel eens blaten op de TV.

Ik zag afgelopen weekend de ads van bovenstaande partij in Sydney op tv, veel meer geciviliseerd dan die schreeuwerige ads die we hier in FNQ voor onze kiezen krijgen, ze beschouwen ons echt als een stel debielen hier. Haha.
 
Ik zag afgelopen weekend de ads van bovenstaande partij in Sydney op tv, veel meer geciviliseerd dan die schreeuwerige ads die we hier in FNQ voor onze kiezen krijgen, ze beschouwen ons echt als een stel debielen hier. Haha.

Nog schreeuweriger?! :eek:
 
Nog schreeuweriger?! :eek:

Tja, blijkbaar is het mogelijk, al zie ik dat ze er nu opeens een charme offensief ingooien en een verkorte versie van de Sydney ad laten zien. Werkelijk tenenkrommend.

Die Clive heeft vooral in Townsville zoveel mensen genaaid en werkloos gemaakt, dat je echt een volslagen idioot moet zijn wil je nog op hem stemmen. Als je autocue nodig hebt voor 2 zinnetjes tekst is het extreem gesteld met je, geldt overigens voor al hun pratende poppen.
 


OFX
Back
Top