Griffin
XPdite Sponsor
Om legaal te mogen rijden in Australië moet je, zover ik weet, een Internationaal Rijbewijs hebben. Nu is het feit alleen zo dat ik er nu 1 heb (in april opgehaald voor een vakantie in april) en ik heb geen zin om eerst weer naar Veenendaal te gaan in juli om er dan nog een op te halen zodat ik langer kan rondrijden in Australië.
Nu zat ik te denken...
Veel zal ik niet gaan rijden in Australië
En... maakt het veel uit dat je een Internationaal rijbewijs hebt die 'overdatum' is? Want in principe is het nog steeds gelinkt aan mijn rijbewijs en de engelse vertaling in het internationale rijbewijs is nog steeds gewoon engels en verandert niet nadat het internationale rijbewijs niet meer geldig is.
Weten jullie of het uitmaakt of, als de politie je controleerd, je internationale rijbewijs niet meer geldig is, aangezien vertaling nog steeds goed is?
Nu zat ik te denken...
Veel zal ik niet gaan rijden in Australië
En... maakt het veel uit dat je een Internationaal rijbewijs hebt die 'overdatum' is? Want in principe is het nog steeds gelinkt aan mijn rijbewijs en de engelse vertaling in het internationale rijbewijs is nog steeds gewoon engels en verandert niet nadat het internationale rijbewijs niet meer geldig is.
Weten jullie of het uitmaakt of, als de politie je controleerd, je internationale rijbewijs niet meer geldig is, aangezien vertaling nog steeds goed is?