Internet

Internet? Nog nooit van gehoord. En televisie kijken doet niemand hier. We zitten elke avond aan het strand te barbequen...........

:-D same here, met een paar kangaroos in the background!!  :)

Verwacht niet al te veel van de TV hier Mike want dat is echt 5 keer nix We hebben hier standaard 5 kanalen en de enige twee zenders zonder (al te veel) commercials zijn ABC & SBS (vooral niet te verwarren met de Nederlandse SBS!!!) Deze laatste twee zenders hebben zo af en toe nog wel redelijk wat aanbod. SBS is een wat Internationaler gerichte zender. Je kunt uiteraard wel allerlei pakketten kopen zoals Foxtel, etc. zodat je meer keuze hebt. Maar het blijft een hoop herhalings werk.

Je kunt altijd nog "Uitzending Gemist" volgen via Internet :up: :)

Groetjes
Sy

Je kan natuurlijk altijd een schotel aanschaffen.

Lekker GTST blijven volgen!!  :-D  :-D

Nou, ik moet je zeggen dat ik niet zo een fan ben van gtst.
Maar dat neemt niet weg dat nederlandse tv wel beter is dan de oz zenders.
Groetjes :peace:

Maar dat neemt niet weg dat nederlandse tv wel beter is dan de oz zenders.
nou, het is allemaal een beetje much of a muchness want hier als ik dat zo van fam. in Nederland hoor hebben wij hier bijna hetzelfde spul (alleen de Australische versie)...Dancing with the stars, the mole, Idol.... :-D
Maar goed ik neem aan dat TV niet de doorslaggevende factor is om deze kant op te komen, toch?

Voor die vijf zenders heb je trouwens niets bijzonders nodig (Antenne?) voor Foxtel moet je een "cable" aan laten sluiten.

Groetjes
Syl (veels te druk met XPdite om TV te kijken :lol:)

[quote author=Syl link=topic=2341.msg24578#msg24578 date=1124487413]

Syl (veels te druk met XPdite om TV te kijken :lol:)
[/quote]

Haha Syl, ik ken het zit hier ook nooit meer voor de buis maar alleen achter de pc! Dus de laptop gaat mee!!!!

Ach syl, wat zal ik zeggen. Nee geintje. De tv is niet doorslaggevend.
Trouwens ik ben opzoek gegaan voor een skill visa maar ik kan mijn beroep nergens vinden in de SOL.
Hoe lossen we dat op??

Groetjes Mike
:-o :thinking:

Daar had je al een draadje over gestart toch? Porbeer je vragen in het juiste topic te houden, anders kunnen andere mensen het nooit meer terug vinden. Of begrijpt niemand meer waar de discussie over gaat.  :up:

"TV in NL beter dan in Australie"

Ik moet zeggen dat als de NL TV nu al een ietsje beter is, dat het met rasse schreden aan het afnemen is. Het zal wel afhankelijk zijn van wat voor programma´s je toevallig in geinteresseerd bent...

Als stijldanser ben ik weer van mening dat Australie v.w.b. programma´s een flink stuk voorloopt op de Nederlandse.

M.vr.gr.

Perthpete

[quote author=snooze link=topic=2341.msg24637#msg24637 date=1124529462]
Neem me niet kwalijk.
Zal het proberen gescheiden te houden.

[/quote]Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, zeker niet als je net actief op het forum bent :wink:

Groetjes Sander :up:

Dus de tv is eigenlijk niet zo spectaculair. Maar hoe zit dat dan met internet?
Zijn er wel kabels voor aangelegt? Ik kan me voorstellen dat als je ergens afgelegen zit er weinig kabels zijn.
Zijn daar ook veel providers als hier?

Mike :dunno:

[quote author=M5 link=topic=2341.msg24680#msg24680 date=1124550775]
[quote author=snooze link=topic=2341.msg24637#msg24637 date=1124529462]
Neem me niet kwalijk.
Zal het proberen gescheiden te houden.

[/quote]Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, zeker niet als je net actief op het forum bent :wink:

Groetjes Sander :up:
[/quote]
Helemaal mee eens! Je hoeft je niet te verontschuldigen. Maar het forum is zo snel gegroeid dat het voor mensen die hier al een tijdje rondhangen een soort "deja vu" wordt. En daar wil ik mensen wel eens op wijzen. Sorry als ik erg jufferig overkwam  :-D. En excuses zijn niet nodig.

Back