Interstate verhuizen. Aanbevelingen?

Hey hallo, happy 2023.

Na 4 jaar Brisbane gaan we weer terug verhuizen naar Sydney.
Lijkt erop dat het bedrijf dat ons laatste keer heeft geholpen nu failliet is.

We zijn op zoek naar een betrouwbare verhuizer, ik ken Crown Relocations maar die is best duur.

Weet iemand andere opties?
 
Hey hallo, happy 2023.

Na 4 jaar Brisbane gaan we weer terug verhuizen naar Sydney.
Lijkt erop dat het bedrijf dat ons laatste keer heeft geholpen nu failliet is.

We zijn op zoek naar een betrouwbare verhuizer, ik ken Crown Relocations maar die is best duur.

Weet iemand andere opties?
Wij zijn experts ondertussen en ik kan (na het uitproberen van Crown/Grace, Kent en wat kleinere partijen) alleen Grace aanraden. Dat is by far de beste partij als het gaat om het goed afhandelen van relo’s en ze doen niet moeilijk qua eventuele claims.

Ze zijn wat duurder; maar wij vonden het meer dan waard om er vanuit te kunnen gaan dat onze spullen niet beschadigd werden.
 
Wij zijn experts ondertussen en ik kan (na het uitproberen van Crown/Grace, Kent en wat kleinere partijen) alleen Grace aanraden. Dat is by far de beste partij als het gaat om het goed afhandelen van relo’s en ze doen niet moeilijk qua eventuele claims.

Ze zijn wat duurder; maar wij vonden het meer dan waard om er vanuit te kunnen gaan dat onze spullen niet beschadigd werden.
Thanks for the reply.
Ik zie 2 bedrijven onder de naam Grace:


PS: Crown krijgt behoorlijk wat slechte reviews online :(
 
Thanks for the reply.
Ik zie 2 bedrijven onder de naam Grace:


PS: Crown krijgt behoorlijk wat slechte reviews online :(
Het is de eerste (Grace.com.au). Ik heb de negatieve reviews over Crown ook gelezen. Wij hebben Crown gebruikt voor onze UK > Perth relo, waarbij het deel in Perth gedaan werd door Grace. 9/10 wat ons betreft. Kent vanuit Perth naar Brisbane was een ramp, $15K schade, waardeloze afhandeling. Brisbane naar Perth via Grace: 10/10, 1 dingetje beschadigd wat zij zelf aanwezen en hebben gerepareerd (kast wand was losgekomen) en voor de rest alleen wat aan te merken qua tijdsverloop. Maar Grace kon er niks aan doen dat er een freight train ontspoorde in Victoria waardoor alle freight naar WA vertraagd was.

Voor de rest; verzeker je royaal. Als er iets misgaat wil je geen gezeur hebben rond onderverzekerd zijn. En voor de paar honderd dat die verzekering kost (voor een idee; het is ongeveer 2% van de verzekerde waarde. Dus op een huishouden van $60K zou dat gaan om $1200) is het de moeite waard om te zorgen dat dure dingen gecoverd zijn.
 
Intussen 2 inspections gehad. Heb quote aangevraagd bij Grace en Crown. Let's see the difference :)
Grace biedt 4 weken storage aan als je insurance neemt, das wel mooi. Hebben wij ruim de tijd om alles op order te maken zodra we in Sydney zijn.

Kosten valt eigenlijk best wel mee, tis niet goedkoop, maar ook niet extreem duur.
 
Storage is niet nodig joh. Meestal raken ze het een paar weken kwijt onderweg is onze ervaring. Dus dan is het ergens gratis ‘opgeslagen’. 😂
 


OFX
Back
Top