Intervieuw ik hier , hij daar?

Mel

New Member
Hi,

Mijn vriend woont in West Australie en ik woon (nog) in Nederland. Ik ben odm bezig allemaal info te verzamelen dat als we het visa voor de facto aan gaan vragen ik een beetje weet van het hoe en het wat. Nu vroeg ik me alleen af dat als ik uiteindelijk een interview heb in Berlijn, of hij dan een interview heeft in Perth?

Alvast bedankt!
Mel

Hoi Mel,
Ga jij ook voor een versnelde procedure?
Ik ben ook dingen aan het verzamelen om (hopelijk) in december op interview te kunnen. Hopelijk kan Mike, mijn fiancee, tegen die tijd naar mij toe komen zodat we samen naar het interview kunnen gaan.
Ik ga dus voor een fiancee visa...
Groetjes,
Marina

' Er is hem helemaal NIETS gevraagd. '
Oh, dat hoor ik graag, want ik wil ook alleen naar Berlijn gaan. Het is een beetje moeilijk voor John om ff tussendoor naar Nederland te komen omdat ie 2 kids heeft.
Dus ik ben blij met dit nieuws, hoop dat ze ''TEVREDEN" zijn als ik in mijn uppie kom met een map vol bewijs.  :evil:

groetjes lin

Okay,

Thanks! dit is al meer duidelijk.  Mijn vriend heeft geen kids, maar financieel wordt het lastig als hij  nu weer direct naar NL moet komen voor een interview. Zal dus waarschijnlijk een 1persooonsreis met een dikke map aan bewijs worden. Gelukkig dat er anders nog een telefoonoptie is (alhoewel hij slecht bereik heeft waar hij woont). 

Hey Marina,
ik weet niet of ik voor de versnelde procedure zal gaan. Ik ben nu alles aan het uitzoeken wat we moeten doen voor een optimale aanvraag. Voor mijn vriend is het moeilijk alles uit te zoeken. Werkt van 's morgen vroeg tot 's 'avonds laat op een farm en woont in een gebied waar hij geen internet heeft (is er ook niet echt bekend mee). Maar gelukkig heeft deze site veel info voor iemand die het meeste zelf eerst moet uitzoeken.

Heel veel succes met je versnelde procedure en top dat je fiancee binnenkort naar NL komt.

Oh jah, dat is best wel lastig.... Gelukkig dat dit forum er is want uit sommige dingen kom ik zelf ook niet goed....
Ben ook erg blij dat hij het hoogstwaarschijnlijk wel gaat redden om hierheen te komen. Maarja, je weet maar nooit.... :|
Positief blijven denken maar!
  :-D

Succes met alles, als je iets wilt weten, geef een gil; misschien kan ik je helpen!
Groetjes,
Marina

Vandaag dan een afspraak gekregen in Berlijn. Ook ik ga er alleen naar toe.... Woensdag 26 oktober om 11 uur....
Ik kon al de 13e komen, maar dan heb ik mijn medical, dus daarom verschoven naar de 26e. Ik heb zelf twee dagen gebeld en ik werd vanmiddag om 17uur teruggebeld. Appeltje, eitje tot zover...
Als ik die stempel in mijn paspoort heb, dan zijn jullie een van de eerste die het komen te weten... :up:

Ja ik ben heeeeel benieuwd, laat me precies weten hoe het verlopen is!!!!
SUCCES!!!!!! :up:  :up:  :up: zet hem op!
Op naar PERTH!!!!!!!

Back