Hallo,
Ben jij geemigreerd naar Australie(of Nieuw-Zeeland)? Heb je kinderen? En wonen je ouders nog in Nederland?
Dan is Flair op zoek naar jouw! Of nou ja, eigenlijk naar je moeder.
Voor een artikel in Flair zoeken wij oma's die naar hun kleinkinderen verlangen omdat deze ver weg wonen.
De insteek van het verhaal is: 'Ik verlang naar mijn kleinkinderen.'
Hoe vaak zie je je kleinkinderen? Hoe vaak hebben jullie contact? En hoe dan: skype/mail/telefoon/hyves/facebook etc...
En hoe het is om te verlangen naar je kleinkinderen en deze te moeten missen?
Dus ben jij geemigreerd, heb je kinderen en zou het jouw moeder leuk lijken om te vertellen over het gemis van haar kleinkinderen?
Stuur dan een mailtje met daarin: De naam van je moeder, haar leeftijd en woonplaats,
het verhaal in het kort en een foto naar: L.Arts@sanoma-uitgevers.nl
Naast het interview zal ze ook professioneel op de foto worden gezet. Het is daarom wel belangrijk dat je ouders nog wel in Nederland wonen.
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,
Nynke Tans
Redactie Flair
Ben jij geemigreerd naar Australie(of Nieuw-Zeeland)? Heb je kinderen? En wonen je ouders nog in Nederland?
Dan is Flair op zoek naar jouw! Of nou ja, eigenlijk naar je moeder.
Voor een artikel in Flair zoeken wij oma's die naar hun kleinkinderen verlangen omdat deze ver weg wonen.
De insteek van het verhaal is: 'Ik verlang naar mijn kleinkinderen.'
Hoe vaak zie je je kleinkinderen? Hoe vaak hebben jullie contact? En hoe dan: skype/mail/telefoon/hyves/facebook etc...
En hoe het is om te verlangen naar je kleinkinderen en deze te moeten missen?
Dus ben jij geemigreerd, heb je kinderen en zou het jouw moeder leuk lijken om te vertellen over het gemis van haar kleinkinderen?
Stuur dan een mailtje met daarin: De naam van je moeder, haar leeftijd en woonplaats,
het verhaal in het kort en een foto naar: L.Arts@sanoma-uitgevers.nl
Naast het interview zal ze ook professioneel op de foto worden gezet. Het is daarom wel belangrijk dat je ouders nog wel in Nederland wonen.
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,
Nynke Tans
Redactie Flair