Introduktie en een vraag

Frank B.

New Member
Halo,
Mijn naam is Frank. Wij wonen in Sydney. Ik ben in Australie sinds 1994. Mijn vrouw, Cathy, is hier geboren en getogen. Ik denk niet dat we ooit echt zullen vertrekken uit Sydney. Alhoewel, 2 jaar in Nederland, 2 jaar in Adelaide en 2 jaar in Canada. We zullen zien wat de toekomst brengt. Onze zoon , Angus, studeert aan Sydney Uni.

Ik heb een vraag over nederlandse pensioen betalingen en de belasting die we hierover in Australie betalen. Ik vond de naam van "member" Jan H. uit Melbourne. Als Jan nog een member is kan hij misschien van zich laten horen? Zeer bedankt.
(om precies te zijn: ik wil info over de UPP voor hollandse pensioen betalingen. Ik weet dat het 25% is voor de AOW betalingen, maar wat is een gemiddeld % voor betalingen van een hollands bedrijfs pensioen betaling?).
Ik hoor graag van een ieder die hiervan weet.

Tot horens.

Hoi Frank, Ik heb hier helaas geen verstand van, maar als je wat meer post kun je Jan H een PB sturen. Mss is Jan niet meer zo actief maar een PB zal hij op zijn email binnen krijgen en dan reageert hij misschien wel.

Jan is onze onuitputtelijke bron van wijsheid op dit soort zaken, dus dat had je snel en goed gezien :D

Hartelijk bedankt voor de informatie! Na het weekend ga ik verder op zoek.
Tot horens en jullie ook een goed weekend.

Back