Invullen "skills assessment Primary School Teacher&quot

mirjam

New Member
Hallo beste collega's....

Ik weet dat een aantal van jullie met dezelfde assessment bezig is als ik. Ik wilde jullie dus weer eens om hulp vragen. Ik ben op het moment bezig met het invullen van het formulier dat ik van internet gedownload heb. Er zijn een aantal onduidelijkheden...

- er wordt gevraagd naar data van aanvang en eind van basisschool en middelbare school. Komt dit echt op de dag precies?? Zou ik mijn scholen moeten bellen?? Wat hebben jullie gedaan??

- er wordt ook gevraagd naar "name of qualification that you have obtained" als het gaat over hbo. Is het de bedoeling dat ik hier invul "bachelor"?? En in het Nederlands Baccalaureus??

Ik vroeg me ook af of iemand me kan helpen met het bewijs van werkervaring. Ik neem aan dat ik daarvoor bij het Onderwijsbureau moet zijn, daar ben ik tenslotte in dienst. Is het handig als ik een opzetje/brief maak en zij die ondertekenen?? Heeft iemand daar een voorbeeldje van??

In booklet 6 staat over Specific Work Experience ongeveer het volgende;

je hebt nodig
- een brief met briefhoofd
- er moet adres/tel./fax/email opstaan
- naam en tel. van degene die de brief schrijft/ondertekent
- de precieze periode dat je in dienst bent, en voor hoeveel uur
- de 5 belangrijkste taken (is dit voor onderwijzers van toepassing??)
- salarisomschrijving en salarisstrook

Iemand hier ervaring mee???

Een heleboel vragen, ik hoop dat we met z'n allen weer een heel eind kunnen komen!

Groetjes Mirjam.
 
Hoi,

Eerste welkom op het applicatie process en het forum.

Paar antwoord op jouw vragen.
- er wordt gevraagd naar data van aanvang en eind van basisschool en middelbare school. Komt dit echt op de dag precies?? Zou ik mijn scholen moeten bellen?? Wat hebben jullie gedaan??
jij hoef niet specific datum door geven maar maand en jaar genoeg.

- er wordt ook gevraagd naar "name of qualification that you have obtained" als het gaat over hbo. Is het de bedoeling dat ik hier invul "bachelor"?? En in het Nederlands Baccalaureus??
- ik denk dat wordt bachelor, mischien iemand kan corrigeren.. :)

Voor werk ervaring:
Ik heb eerste een inzet gemaakt met alle informatie
-- - een brief met briefhoofd
- er moet adres/tel./fax/email opstaan
- naam en tel. van degene die de brief schrijft/ondertekent
- de precieze periode dat je in dienst bent, en voor hoeveel uur
- de 5 belangrijkste taken (is dit voor onderwijzers van toepassing??)

en later mijn manager gevraagde handtekening tezetten. soms wordt dit lastig dan kun jij ook door collega laat handteken.

Als meer vragen hebt laat maar horen. ik zeg plaatse een bericht probeer wij antwoord geven.
Kijk ook op de site www.britishexpats.com/forum daar zij ook veel informatie[ niet alles op nederlandse gericht)
Gr
Badri
 
Back
Top