IQ

Apita

Banned
Hoi Luitjes,

Is er iemand die me kan vertellen wat hij/zij vindt van het IQ van Ozzies? Ik vind ze namelijk soms wel wat dom
 
Dit zou genoeg moeten zeggen: http://www.statisticbrain.com/countries-with-the-highest-lowest-average-iq/

Zoals alles, dit is slechts een gemiddelde. Maar de bovenstaande stelling is natuurlijk ook generaliserend, dus lijkt het mij het gepaste antwoord.

In mijn eigen omgeving vind ik niet direkt dat "Ozzies" dom zijn. Vooral op het werk heb ik niet veel aan te merken, maar ik heb dan ook met vooral hoog opgeleide mensen te maken. Het hangt volgens mij erg af van waar in Australie je woont/werkt en in wat voor soort werk(omgeving).
 
Tja, alsof alle Nederlanders zo slim zijn....

Staat me iets van bij dat 'onze' Koning Willem-Alexander door zijn vrouw ook wel "een beetje dom" is genoemd....
 
Staat me iets van bij dat 'onze' Koning Willem-Alexander door zijn vrouw ook wel "een beetje dom" is genoemd....[/QUOTE]

Deze zin gebruik ik regelmatig haha Een beetje dom zou Maxima zeggen te pas en te onpas op mijzelf of op mijn partner, ik vind het wel grappig.
 
Wat een eigenaardige stelling!! Zoek a.u.b., MENSA even op. (Mijn ex is daar ook lid van. De leden hebben een hoger I.Q., dan anderen.)
 
Wat een eigenaardige stelling!! Zoek a.u.b., MENSA even op. (Mijn ex is daar ook lid van. De leden hebben een hoger I.Q., dan anderen.)

Jippie! een slimmemensenklup.
Jammer dat er zoveel tijd opgaat aan dommemensenpraat hier op het forum, anders zou ik meteen lid worden:D:D
 
Niets ten nadele van jou hoor HardCore want ik ken je als een bijdehand ventje. Maar krijg een beetje een 'wortel' reactie bij het feit dat je bijna bij een select(!) clubje hoort en het tegen betaling zeker kunt weten ;)

(snap dat er kosten zijn aan een test hoor, voor niets gaat de zon op ;) Zelfs in Queensland! )
 
Sja,...
Voor het selecte clubje hoef ik het niet te doen, want ik zit al bij XPdite.
Dat is tenminste geen kak...
:)
Dus blijven we maar gewoon down to earth..
 
Back
Top