Iron Maiden?

jenm

Member
Iemand zin om op 7 feb naar Iron Maiden te gaan (in Melbourne dus..)?
Er zijn nog kaarten te koop via ticketek...
Ben benieuwd of er liefhebbers zijn op dit forum..

Groeten Jeroen
 
Ouwe rockers zie ik graag,

Zeker the Iron Maiden guys.
Shit, ik woon helemaal verkeerd  :x :x anders ging ik zeker mee....

[size=33pt]ROCK ON Jeroen...[/size]

effe een paar huisjes bouwen en dan kom ik naar het Zuiden. :up:

Jack :evil:
 
haha, ja Iron Maiden is wel een beetje good old time sake, maaar heb op Youtube wel gehoord dat het live nog best goed klinkt voor een stel "oude" knarren...
 
Ik sluit me helemaal aan bij Jack: they're playing the wrong state! :)
Overigens moet het me wel van het hart dat ik de prijzen voor concertkaartjes hier volkomen belachelijk vind! Om die reden moest ik dit weekend Dream Theater laten schieten...en als je weet dat dit hun eerste Aussie tour was in hun 20-jarig bestaan, dan kun je wel nagaan, dat het er voorlopig waarschijnlijk niet zo in zit dat ze gauw weer gaan komen...gelukkig geeft John Petrucci morgen een clinic in Adelaide - ik ben d'r bij!
 
Ik zat er over te denken, om naar het concert in Brisbane te gaan, maar het is 2 dagen voordat mijn vrouw is uitgerekend.

Met andere wooden: Ik mag niet.  :cry:
 
Jep vind ik ook ,
Als ik in die situatie moet kiezen ging ik mooi naar het concert van Iron Maiden....... :shock:
Beetje in een ziekenhuis wachten terwijl je Iron Maiden aan het werk kunt zien....HALLO we hebben het wel over IRON MAIDEN guys...

[size=12pt]bring ya daughter bring ya daughter to the slaughter , let it go let it go let it go... :up:...[/size] geschreven met veel alcohol.
Die beruchte tekeningen kwamen ook van de bandleden af, heb ik begrepen.
Alle bandleden zijn afgestudeerd op hoge universiteit......ze hebben een aardig zakcentje verdiend met deze richting.

Cheers,

Jack :evil:
 
ja maar stel je nou voor dat de baby wordt geboren op 12 May.. TWO MINUTES TO MIDNIGHT...

....als het nou Kiss was.....  :evil:

http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=8287.msg109326#msg109326
 
Wordt het dan misschien een CHILDren OF THE DAMNDED als je niet gaat?  :evil:

Kiss is natuurlijk ook wel erg old times sake. Grappig dat die nog steeds optreden...

JEroen
 
Back
Top