Is dit niet wat voor dit forum??????????

Kleurrijk is het wel, maar of het nou ook zo overzichtelijk is..... :| :?

Iedereen heeft verschillende start-momenten en sommige visa soorten gaan veel sneller dan andere. Sommige mensen maken haast en andere nemen er de tijd voor. Volgens mij zit je met een verzameling aan onvergelijkbare elementen. In zo'n geval heeft het weinig zin die in een "overzicht" te zetten.

Henk heeft natuurlijk wel gelijk, maar ik denk dat het niet alleen om de vergelijking gaat, maar ook om een snel overzicht van waar en hoever iedereen zich bevind en hoelang iemand er uiteindelijk over heeft gedaan.
Met jou eigen woorden Henk, dan maakt ook dit het makkelijker om sommige vragen te beantwoorden :wink:

Ben er helemaal voor! Ik sta zelf ook op de lijst bij British expats en het is heel interessant (edoch frustrerend) om te zien hoe het de anderen vergaat die rond dezelfde tijd een visumaanvraag hebben gedaan!

Groetjes,
Lela

ps. zo onoverzichtelijk is het trouwens niet, die kleuren betekenen natuurlijk iets en als je ziet dat iedereen "groen" is en jij "nog maar" geel, weet je genoeg, dan hoef je niet eens verder te lezen. M.a.w. de kleurcodes geven juist heel snel een indicatie van de status van de aanvragen...

@Wilbert67
09-05-06 Eindelijk naar Australie!
06-02-07 Skill assessment klaar en verstuurd
07-03-07 Verzoek om verdere info van CPA
30-04-07 Weer verzoek om info van CPA!
24-05-07 info terug naar CPA
08-06-07 Wilbert Geslaagd IELTS 8.5/8/8/7
Vind dit ook best redelijk overzichtelijk.....  :smile:

Trouwens... ik ben er nog niet helemaal achter hoe dit wordt bijgehouden. Misschien dat Lela ons kan vertellen hoe ze haar gegevens in het systeem krijgt. Het zijn gewone HTML pagina's zo te zien, wellicht gegenereerd vanuit een spreadsheet. Maar hoe komen de individuele gegevens in dat spreadsheet, Lela? Ik heb geen data entry pagina kunnen ontdekken. Is er een enthousiast die dat allemaal handmatig verwerkt? Om dit in php te programmeren - binnen dit forum - wordt nog een hele klus.

Als je zo iets maakt zou het ook leuk zijn om te kunnen sorteren op bijv. beroep of visum type.  Gaat overigens eerst een heel stuk systeem analyse in zitten.....

Back