It's time for Down under -even voorstellen-

The Fox

New Member
Hey Australie liefhebbers,

Ik zal ons nog even voorstellen:
Wij zijn Sandra (28) en Wouter (29) en hebben twee jonge kinderen. De oudste is bijna 2,5 en de jongste is pas een maand oud.
We hebben de intentie om voor een paar jaar naar Australie te verhuizen. Of we na die paar jaar willen blijven zien we dan wel. Na in 2002 3 maanden langs de East Coast gereden te hebben, is het Australie gevoel gebleven.
We zijn pas net begonnen met informatie te verzamelen. Zo was ik gister bij het Xpdite uitje om daar de mooie verhalen te horen van mensen die ons voor zijn gegaan.

We zitten dus nog echt aan het begin van het hele traject en hebben dus honderden vragen (waar op het forum vele al eerder beantwoord zijn):
 Zelf doen of een bureau inschakelen?
 Hoe doe je dat met kinderen?
 Hoe kom je aan een baan?
 Zijn er meer mensen die met een jong gezin naar Australie gaan?
 Hoeveel geld heb je nodig om 6 maanden vooruit te komen?
 Waar gaan we ons vestigen?
 Hoe lang duurt het hele visum traject?
 And so on .......

Onze beroepen komen op de lijst voor (verloskundige en ingenieur industrieel ontwerpen) en we kennen mensen in Sydney die garant voor ons willen staan en ons willen helpen naar Australie te komen. Dus dat is alvast een klein lichtpuntje in het hele traject.

Kortom, nog een hoop te doen!

Sandra & Wouter

hoi,

Ik wil jullie erg veel succes wensen met jullie plannen.
We hebben gisteren trouwens erg leuk gesproken, Wouter  :wink:
Hopelijk kom ik jullie weer eens tegen op een meeting.

groetjes,

Jeroen

Ook van ons nog een hartelijk welkom op dit forum.
Ik heb je gisteren niet gesproken, en geloof dat je alleen was, zonder Sandra, of heb ik niet goed gekeken?

Zoals je waarschijnlijk al hebt ontdekt, er is hier een wereld van info te krijgen, en we wensen jullie veel sux6.

Keep us posted van jullie voortgang.

Rene.

Hi Sandra & Wouter,

Leuk dat jullie het forum ook gevonden hebben.
Heel veel antwoorden kan je op het forum vinden, anders stel je ze gewoon.
Er zijn hier genoeg mensen die je van harte (op weg) willen helpen.

Leuk dat jullie trouwens al bij een Xpdite uitje zijn geweest. Ikzelf (en aanhang) kon helaas niet aanwezig zijn,
maar ik wil het de volgende keer echt niet missen.

Heel veel succes met jullie plannen en het hele uitzoekwerk. Houd ons (hier op het forum) op de hoogte, want we zijn allemaal (?!)
altijd wel nieuwsgierig hoe het met iedereen gaat en hoe het met de vorderingen staat.

Kleine waarschuwing, voor zover jullie die nog niet hebben gehad: PAS OP VOOR HET FORUMVIRUS.
Het is zeer besmettelijk en hier noemen we het "forumverslaving" :p.

Groetjes,
Mel

Hoi Wouter,

Natuurlijk wens ook ik je van harte  :hi: hier.

Gisteravond hebben we niet kunnen praten, maar ik weet nu wel wie je bent en ga je zeker volgen via de topics.

Groetjes
Karin

Welkom op het forum :up:

Ik zie dat jullie nog veel uit te zoeken hebben, veel succes ermee en je zult hier vast wel antwoorden krijgen op je vragen

Gr Wilbert

Hy ,

:hi: op dit leuke forum. Ik weet zeker dat jullie vragen beantwoord zullen worden op het forum.
Suc6 met regelen.
Wijzelf zijn bijna klaar met alles regelen voor adelaide :cheer:

tot op het forum

groetjes Remko, Rinske, Noah en Abel

Hoi Wouter,

Jullie ook veel succes met alle voorbereidingen.
Ik heb helaas ook (nog) niet met je kunnen spreken,
maar dat gaat vast en zeker met een volgende meeting wel goed komen.

Bert

Back