Ja hoor...REGENT op mijn eerste zondag in Waikiki

Scooby

XPdite Sponsor
Wat prettig zo vertrouwde regendag zo koud uit holland gekomen....maar niet heus.

Henk verzekert me dat het nooit hele dag regent zoals in NL. Hope so.

Maar afgelopen dagen al lekker vd zon genoten,de birds, de plants, de sea, de dunes, dus genieten! Maar ivm jetlag misschien zo maar in bed naar de regen luisteren

groetjes Simone
 
Geniet nog maar even van de regen.. de zomer komt er straks weer keihard aan!
 
gelukkig na paar uur weer droog!!

Fremantle markets, leek wel beetje Zwarte Markt Beverwijk. Wel gezellig druk op terrasjes zeg, leuk.

Simone
 
Gelukkig regende het alleen in de ochtend... Rest van de dag zon gehad! Wij waren helpen verhuizen in Waikiki en had aan het einde van de dag toch een aardig kleurtje! (licht verbrand.... :()

Maar het voorjaar lijkt nu echt te gaan beginnen, wordt van de week niet meer kouder dan 20 graden overdag! :)

Groetjes,

Leon en Chantal
 
Tot nu toe vind ik Waikiki erg leuk, ga vanochtend naar Warnbrostation eens kijken hoe het in jullie voormalige dorp is. Probeer elke dag max 20 min te zonnen, niet te gretig na regenzomer in NL. Nog meer nederlanders naar Waikiki verhuisd?

groetjes Simone
 
Ja, leuk toch, deze omgeving? We hebben iemand helpen verhuizen die juist uit Waikiki weggaat, hij is z'n eigen huis ergens anders aan het bouwen.

Veel plezier hier!
Annemarie
 
Het is er niet voor niets groen: het regent er iedere dag.
Terwijl wij lekker in de pool zitten in de zon, zitten de zuiderlingen in de regen.

(nog even en we hebbenhier ook de serie North & South) :)
 
Het is er niet voor niets groen: het regent er iedere dag.
Terwijl wij lekker in de pool zitten in de zon, zitten de zuiderlingen in de regen.

(nog even en we hebbenhier ook de serie North & South) :)

Ik merk het ja, wat een gezemel.

Misschien moeten we deze zomer maar eens een "BATTLE"
tussen North - South organiseren!Volleybalwedstrijd of zo?

gr Simone
 
Welcome to WA.
(Je weet toch wel wat het betekend he?)
altijd een strijd tussen:
Ford - Holden
Toyota - Nissan
Eagles - Dockers
NOR - SOR
 
Back
Top