ja ja

spud

New Member
eh ik ben net nieuw en weet helemaal nie hoe dit werkt

maar daar kom ik wel achter hoor, denk ik1

Ja het werkt

ok ik ben Spud  kom uit fleveland en ga binnenkort met vriendin en 3 kinderen naar Ulverstone Tasmanie emigreren.
Mijn vriendin is aussie en de kinderen hebben 2 nationaliteiten ,alleen ik heb pijn in me biuk ben erg duths.
maar na 7 jaren tobben met een aussie hier werkt echt niet . ga ik maar met haar mee.'Ze komt uit melbourne maar daar hebben ze geen spuds ,vandaar dat we naar tassie gaan .
Ben er al 3 keer gewest en moet zeggen hetis heel erg mooi alleeen 10 jaar terug in de tijd heeft z,n voordelen,
maar ook ff wennen. nu kom maar op met je .....

groetjes

:hi: op het forum, je zal hier veel info kunnen vinden over verschillende visa, dus heel veel suc6.

Wanneer je iets niet weet probeer dan de "search knop"  die is over het algemeen je beste vriend.

Vragen stellen kan natuurlijk altijd. mocht je specefiek iets aan informatie nodig hebben voor Tazzie, stel dan je vraag aan Lost, hij is de oprichter van het forum en is zelf ook naar Tazzie verhuisd.

Veel plezier & good luck.

Greetz,
Koen

[quote author=Kaatje64 link=topic=3404.msg40214#msg40214 date=1134378141]
maar wat is een spud?????

[/quote]
een aardappeltje?

O ja, en ook nog welkom !  :up:

Sara

Dank u dank u dank u

ben vanmiddag op een leuke site gewezen

google earh (free editie} downloden

dan kan je even thuis kiuken in de tuin als je er niet bent

scs

spud

spud is een aardappel ,,aussie slang(dialect),,

Tasmania is het land van de spud growers, en dat ga ik dan ook maar doen.

doe dat al 20 jaar hier, dus dan lukt het daar ook wel hoop ik

groetjes bdkt

net als mij nieuw hier,
maar ik denk niet dat we bang hoeven te zijn dat we niet weten hoe deze site werkt.
Gaat vanzelf met al die lieve mensen die achter de computer klaar zitten om elkaar te helpen.

Toppie :lol:

Back