Ja we hebben het visum!

Iris

New Member
Eindelijk we hebben het binnen. Afgelopen woensdag kregen we het bericht per email. We mogen ons skilled independent visa gaan ophalen!.

Dolgelukkige Iris en Steffan
 
Zooooooo!!! Dat is nog snel gegaan dan toch???

GEFELICITEERD!

Miranda

:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
 
Hartstikke gefeliciteerd natuurlijk...maarre....nu ben ik benieuwd hoe lang jullie er over gedaan hebben. En ben met name geinteresseerd in de duur van het opsturen van je uiteindelijke aanvraag (Form 47SK) t/m de toekenning
 
Geweldig! Gefeliciteerd!!
Ik sluit me bij Maluka aan, hoe lang heeft het bij jullie uiteindelijk allemaal geduurt?

Ps; lekker feestje gevierd???  :dancing:
 
Nadat we form 47k hadden opgestuurd hadden we het binnen anderhalve week. onze agent zei dat het zeker dan nog 3 weken zou duren. Misschien heeft het er wel mee te maken dat de 12 maanden bijna verstreken waren. Op 5 april kregen we de approvalletter en op 8 april dat jaar daarvoor hebben we onze aanvraag ingediend.

Nu nog ophalen. Het moet sinds februari in Berlijn.  Nu blijkt dit allemaal niet zo simpel te zijn. Ik ben het nog aan het uitzoeken. We willen namelijk een nieuw paspoort laten maken. Nu gaat dit niet zomaar omdat ons oude paspoortnummer gekoppeld is aan het verkregen visum. Heeft iemand dit al eerder gedaan?

We zijn we er blij met ons visum!!! :lol:
 
Gefeliciteerd met jullie visa!!!

:happysun:

                                                                                          :clap2:

Wij hebben ook eerst de visa gekregen terwijl we voor die tijd al onze nieuwe paspoort gegevens naar het migrationburo hadden gestuurd.Maar goed ze hebben nu al onze nieuwe paspoortgegevens naar de DIMIA gestuurd en we horen binnenkort meer.Heb eerlijk gezegd geen idee hoe lang het duurt als we het maar voor 1 juni hebben.
Maar er is dus een wijzigingsformulier om je paspoortgegevens te wijzigen.Dus echt het komt helemaal goed.

Succes verder.

Groetjes Sas
:)
 
[quote author=Iris link=topic=1473.msg13953#msg13953 date=1114609515]
We willen namelijk een nieuw paspoort laten maken. Nu gaat dit niet zomaar omdat ons oude paspoortnummer gekoppeld is aan het verkregen visum. Heeft iemand dit al eerder gedaan?
[/quote]

Niet eerder gedaan, maar het is gewoon mogelijk om een nieuw paspoort aan te vragen. Dan moet je wel zorgen dat je "oude" paspoort niet ingenomen en vernietigd wordt, maar dat je die retour krijgt. Je kan dan Australie legaal binnenkomen door je oude en nieuwe paspoort mee te nemen....Je zou ook DIMIA kunnen contacteren en vragen of het mogelijk is dat ze het visum in het nieuwe paspoort laten zetten...
 
Dus als ik het goed begrijp heb je ( Sas) een speciaal wijzigingsformulier opgestuurd naar DIMIA met daar je nieuwe paspoortnummer in.  Sturen zij vervolgens een nieuwe approvalletter naar jou toe waarmee je naar de ambassade kunt? Of werkt het anders?

Iris
 
Hai.

Op de site van DIMIA is een wijzigings formulier voor het veranderen van je paspoortgegevens.
Wij hebben een migrationburo in OZ samen met onze sponsor en die regelt het voor ons.We hebben de nieuwe paspoortgegevens en copy v/h paspoort per mail naar het migrationburo gestuurd en die geven het weer door aan de DIMIA.Van hun krijg je dan weer te horen of het geregeld is.

Maar wij halen niet hier onze stempel op maar in Brisbane.Ze zetten het voor ons in de computer zodat we wel kunnen vliegen naar OZ.Daar aangekomen moeten we binnen 4 weken onze visa stempel ophalen.

Ps.Ik heb wel m'n oude paspoort teruggevraagd toen ik mijn nieuwe kreeg maar dan met gaten erin zodat de tekst wel leesbaar is.Ik neem ze dus ook alle twee mee als we gaan vliegen.

Nou als ik wat meer info heb hoor je het weer.

Groetjes Sas
 
Hai,hai.

we hebben net bericht gehad dat de nieuwe paspoorten zijn goedgekeurd.duurde bij ons dus ong. 2 1/2 week.
Ging ook wel heel wat mis hoor dus misschien kan het ook nog wel sneller.

Succes he en ik hoop dat alles bij jou straks ook is geregeld.
groetjes van hier.
Sas
 
Back
Top