Jaaaaaaaaaaaaaa we hebben 'm

We hebben gisteren onze paspoorten uit Berlijn teruggekregen!
Ging supersnel duurde precies een week. Het was eerst de bedoeling om zelf naar Berlijn te rijden maar Henk had gedroomd dat hij een ongeluk zou krijgen ik had hetzelfde en mijn broer zei dat henk voorzichtig moest rijden. Na 3 waarschuwingen zei ik dat we de paspoorten gingen versturen. en ja we hebben ze en het is nu allemaal heel echt
WAUW :-D

Groetjes Brigit en Henk
 
[quote author=brigit en henk link=topic=2607.msg28670#msg28670 date=1127320679]
vervoer aan het regelen voor onze honden, die ook meegaan.
Wat een hoop geregel maar wel erg leuk.
[/quote]

Hopende dat ze het ook daar naar hun zin hebben. Je zal toch maar 3 maanden zonder ze zitten!! Ga je ze nog opzoeken?

Sux6,

Rene
 
Hi Rene

We zullen de hondjes zeker gaan bezoeken en ik denk dat het heel moeilijk
zal worden om ze daar achter te laten.  :cry:

Ik weet dat de tijd voorbij zal vliegen, maar toch...

Brigit :)
 
:lol: :up: :up: :up:

GEWELDIG VOOR JULLIE..... ZOU WEL WILLEN DAT HET ZO VER VOOR MIJ AL WAS!!!!

HEEL VEEL GELUK SAMEN !!!!
 
Hallo allemaal

WE zjn er!!!!!!!!!!! We zijn 25 oct op het vliegtuig gestapt en we zitten er nu zo'n 5 weken. Het is hier fantastisch. Ik heb geen spijt dat we de stap hebben genomen. Het weer is lekker en alles gaat goed. Onze kinderen gaan naar school en dat gaat ook erg goed. Onze zoon 5 jaar zit in prep en onze dochter zit in de laatste weken van grade 6 en daarna gaat ze naar Cheltenham Secondary School. DE kinderen gaan niet naar een English language school maar krijgen engels op school )omdat daar naar mijn mening veel kinderen op zitten die naast de taal ook andere problemen hebben zoals helemaal geen schoolopleiding of refugee kinderen. De principal op de school van onze kinderen heeft dat ons afgeraden. Wij wonen in een heerlijke buurt in Heatherton. We hebben zojust gehoord dat onze spullen as donderdag worden afgeleverd. Ik ben het zo beu dat gekampeer en kijk erg naar mijn spulletjes om het echt mijn thuis te maken en ook mijn computer ik zit nu in een internet cafe in chadstone shopping centre, waar je niets betaald voor de computer alleen een kopje koffie dien je nemen van de bar ..FANTASTSCH...

Als er iemand al is geemigreerd hiernaar toe dan is het misschien gezellig om een keer af te spreken.

tot gauw

groetjes brigit en henk :cool:
 
Fantastisch om te horen dat het allemaal lekker gaat en dat jullie genieten!!!!!
Waar wonen jullie nu precies???

wij komen 12 januari aan in Melbourne en gaan in Monbulk wonen!!

groetjes irma
 
:)

Hai Irma,

Wij wonen in Heatherton ( the Heath estate) en dat is vlakbij Moorabbin en Cheltenham. Spannend dat jullie in Januari vertrekken, jullie hebben al een huis geregeld hardstikke goed. Nemen jullie ook al jullie spullen mee?

Veel succes nog met alles

Groetjes brigit :up:
 
Ja we nemen alles mee.
Op het onbehandelde hout na dan ivm houtcontrole(daar waarschuwen ze ons voor)

Groetjes Irma
 
Back
Top