JAAAAAAAAAAAAAA!!

ray136

New Member
Hoi allemaal,

Wij hebben ons 457 sponsorship visa binnen!! :grin: :up:
We vertrekken ongeveer over 3 weken met een 2-jarig sponsorship visa richting Alice Springs, waar wij beiden in een hotel gaan werken.

Via deze weg willen we vast iedereen bedanken voor alle nuttige en interesante tips.

Nu nog 1 vraag:

In de approval E-mail staat het volgende:

IF THE APPROVED VISA HOLDER IS OUTSIDE OF AUSTRALIA:
Prior to travelling to Australia, REMON WILLEMS (or their authorised representative/legal guardian) will need to have their visa evidenced in their passport at an overseas Australian mission.

Betekent dit dat we nog naar Berlijn moeten of is dit inmiddels niet meer nodig (electronisch)?

Alvast bedankt en we zullen hier nog regelmatig de verhalen lezen en als mensen ervaringen willen horen kunnen ze altijd mailen.

Groetjes

Connie & Remon

Gefeliciteerd!

Ik zou denken dat je nog naar Berlijn moet als ik dit zo lees, maar ik heb er niet echt verstand van....(nog niet!!!)

Succes

Groeten
Anne

:congrats: met jullie visum.

Ik denk dat jullie nog wel een sticker moeten halen voor in je paspoort  :| of heb je er al een in staan?

Liefs Eutrice

:cheer: :cheer: :cheer: :clap2: :cheers:
Wauw!!! Weer iemand erdoorheen met het visum, geveeeeeeeeel-i-ci-teerd!!!
Kun je wat meer vertellen over je motivatie mbt vertrek en werken in Alice springs, ben benieuwd!
Grts, marieke

Gefeliciteerd!!  :congrats:
En al binnen 3 weken vertrekken, da's snel! Geniet ervan!

Groetjes,
An

PS: Ik denk ook dat jullie nog een 'stickertje' moeten gaan halen vooraleer je het vliegtuig opstapt.

Gefeliciteerd, en veel plezier en succes in Alice Springs.
Geniet van de laatste 3 weken, die zullen voorbij vliegen denk ik zo.

Groetjes Jojo.

Hoi

Gefeliciteerd met jullie visa!
Spannend allemaal en ik ben ook benieuwd (net als Marieke) naar de reden van Alice Springs.

Groetjes Erna

Hoi Allemaal,

Bedankt voor alle felicitaties!

We hoeven toch niet naar Berlijn. We kunnen een ETA visum aanvragen en dan in Sydney ( waar we toch een paar dagen blijven) ons 457 sponsorship visa 'officieel' laten maken.

Onze motivatie komt voort uit het feit dat Australie het mooiste land ter wereld is! Zijn er allebei al meerdere keren geweest. En waarom, teveel redenen om op te noemen, maar hier komen er een paar:

- de vriendelijkheid van de mensen
- het klimaat
- de hoeveelheid ruimte
- de diversiteit

Groeten, :up:

Connie & Remon

Hee, uit nieuwsgierigheid; hoe kan het dat jullie je visum in Sydney kunnen laten valideren, en anderen naar NZ moesten? Is dat omdat het een 457 is?

Ireen

super, het is jullie gegund !  :dancing: :dancing:
(alhoewel ik graag toegeef dat ik, gezien mijn persoonlijk situatie momenteel met mijn 457 perikelen, gezond jaloers ben...)

Up to Alice Springs !

groetjes vanuit Belgenland,

Mireille

[quote author=Eerainuh link=topic=7252.msg93174#msg93174 date=1182260985]

Hee, uit nieuwsgierigheid; hoe kan het dat jullie je visum in Sydney kunnen laten valideren, en anderen naar NZ moesten? Is dat omdat het een 457 is?

Ireen
[/quote]

We hebben deze vraag voor de zekerheid nog maar even bij onze migration officer neergelegd, maar zij kwam in eerste instantie zelf met idee. Laat nog wel weten hoe en wat.

Grt,

Connie & Remon

Back