jaap in Brisbane

japie250

New Member
Hoi allen te zaam,

ik ben drie weken geleden samen met mijn vriendinnetje van uit Londen naar Australie geimigreerd. Ik ben op zoek naar contacten in Brisbane. Ook bereid ervaringen uit te wisselen met mensen die de sprong willen wagen. Eventueel dingen voor uitzoeken mensen op lokatie (iets waar ik zelf veel moeite mee had).

Groet,

jaap

Hoi Jaap,
welkom in Brisbane. Elke eerste donderdag van de maand is er een jongerenborrel in het centrum van Brisbane (Belgium Beer Café - op de hoek van Edward en Mary Street). Iedereen is van harte welkom. Er zijn Nederlanders maar ook hun Australische partners. Voor ieder wat wils dus. En de eerstvolgende is al deze donderdag! Wie weet tot dan, vanaf een uurtje of 19.30/20.00 uur!

Groeten Rebekka

Beste Jaap en iedereen,

Wij als gezinnetje met 2 kids van 5 en 1 jaar praten al geregeld over emigreren. Ikzelf (natasja) ben al 2x in australie geweest in 1991 voor 6 mnd en in 1994 voor 1 mnd.,  maar mijn man is er zeker wel voor in om de stap te wagen. Wij vinden Brisbane + omgeving een mooie gebied om onze kids op te laten groeien en voor mijn man is er op dit moment voldoende mogelijkheden in zijn werk als volleerd stukadoor. wij gaan ons vanaf heden ook inzetten voor het visum en als skilled worker, dus het wordt nu ook voor het echie en  geen gedroom meer.  wie er tips voor ons heeft die ook zijn gaan emigreren met kleine kinderen of de plannen hebben, graag hoor ik van jullie  groeten, natasja

Wel Jaap,

Zoals je ziet, zijn er al diverse leden die daar zitten. Als je nog even je adem inhoudt, komen er steeds meer. (Kijk maar eens in de Qld topic.)

Sux6, Rene

Thanks voor het hartelijke welkom allemaal,

Ik hoop mensen van het voorum tegen te komen bij het lang wachtende tripeltje in het belgium bier cafe. Ik draag roze als je me wilt herkennen

Groet jaap

Hoi Jaap,

Namens ons welkom op dit Forum en wie weet tot in de toekomst in Brisbane. (weten nog niet precies waar we heen gaan)

groetjes Astrid  :fish:

Back