Hallo,
Wij (ik Frans en Mijn vriendin Marjolein) gaan 25 november 2007 naar Sydney.
Even een korte geschiedenis:
November 2006 kreeg marjolein een email van haar Hoogleraar dat er een vacature open was aan de Macquerie universiteit. Als grap stuurde ze mij het mailtje door met de vraag of ik zin had om mee te gaan. Het mailtje lezend keek ik naar buiten; regen en wind. Ik had die morgen 2 uur gedaan over 35 km.
Mijn reactie: tuurlijk wanneer gaan we!
Na wat gepraat te hebben hadden we besloten om te gaan.
Eerst moest mijn vriendin nog even solliciteren. een conference call om 24:00 (goudse tijd).
Het probleem was dat mijn vriendin pas in september zou promoveren en ze hadden eerder iemand nodig. Tegenvallertje dus.........
In eens kreeg mijn vriendin een voicemail: of ze toch wilde komen.
Dus nu vertrekken we over een paar weken.
Visum is rond en tickets zijn geboekt.
Greetz
Frans
Wij (ik Frans en Mijn vriendin Marjolein) gaan 25 november 2007 naar Sydney.
Even een korte geschiedenis:
November 2006 kreeg marjolein een email van haar Hoogleraar dat er een vacature open was aan de Macquerie universiteit. Als grap stuurde ze mij het mailtje door met de vraag of ik zin had om mee te gaan. Het mailtje lezend keek ik naar buiten; regen en wind. Ik had die morgen 2 uur gedaan over 35 km.
Mijn reactie: tuurlijk wanneer gaan we!
Na wat gepraat te hebben hadden we besloten om te gaan.
Eerst moest mijn vriendin nog even solliciteren. een conference call om 24:00 (goudse tijd).
Het probleem was dat mijn vriendin pas in september zou promoveren en ze hadden eerder iemand nodig. Tegenvallertje dus.........
In eens kreeg mijn vriendin een voicemail: of ze toch wilde komen.
Dus nu vertrekken we over een paar weken.
Visum is rond en tickets zijn geboekt.
Greetz
Frans