Jacht op dief sekspoppen

duiksmurf

XPdite Sponsor
Quote Telegraaf 07-01-2009

SYDNEY -  De Australische politie maakt jacht op een man die inbreekt in seksshops en opblaaspoppen steelt.

De man heeft een voorkeur voor het merk Jungle Jane. Hij gaat in de seksshops op zoek naar dat soort pop, blaast ze op, heeft er seks mee en laat ze dan ergens op straat achter. „Het is erg bizar. Het is zorgwekkend dat zo iemand vrij rondloopt”, aldus een van de gedupeerden, eigenaar van een seksshop in het Noord-Australische Cairns.

De politie heeft op de plaatsen delict sporenonderzoek gedaan naar DNA en vingerafdrukken.

Ha ha ha ik wist dat er in sommige delen van het land een vrouwen te kort is, maar dit is te gek voor woorden.
Aan de andere kant mag (moet) je blij zijn dat hij zich vergrijpt aan poppen en niet aan vrouwen.

Kan me er helemaal niks bij voorstellen het doen met een pop gewoon bizar :shock:

[quote author=duiksmurf link=topic=9602.msg130078#msg130078 date=1231335667]

De politie heeft op de plaatsen delict sporenonderzoek gedaan naar DNA en vingerafdrukken.
[/quote]

DNA zullen ze genoeg vinden .......  :lmao:  :naughty:

Hij steelt ze dan toch niet, hij "gebruikt" ze alleen.
en als de nood hoog is ................

[quote author=skippie link=topic=9602.msg130081#msg130081 date=1231340641]
DNA zullen ze genoeg vinden .......  :lmao:  :naughty:
[/quote]

Ja, maar.....

Zullen ze genoeg hebben aan de aanwezige helft van het chromosomenpaar wat ze vinden om een positieve identificatie te kunnen doen :D

Is dit nou echt heel anders dan hoe sommige mannnen met echte vrouwen omgaan?  :evil:

Ben hoe dan ook blij dat ik niet van plastic ben of Jane heet... je moet hem nageven: hij doet aan veilige seks en je kunt uitgaan van consensus. Gek dat die gedupeerde eigenaar zulke morele uitspraken doet wel.

Fae

Back