Jan en Mikaela onderweg naar Adelaide

Salamanca

New Member
Hoi allemaal,

Mijn naam is Jan en ik ben Fries van komaf. Mijn vriedin Mikaela is Zweeds, maar woont alweer geruime tijd in Nederland.
Maar niet lang meer, want we staan op het punt te emigreren naar Adelaide. Anderhalf jaar geleden zijn we de procedure begonnen, met hulp van Buysse Immigrations (echte aanrader!). Met een beetje geluk krijgen we binnen enkele weken eindelijk het visum ! 
Vorig jaar zijn al eens in Adelaide geweest, en het voelde meteen goed. Plan is dat we eind augustus arriveren, en dan kunnen we eindelijk los ... woning, werk, sociale omgeving...  de meesten kennen het uit eigen ervaring. Spannende tijd!

Het zou leuk zijn om nieuwe mensen te leren kennen in SA via dit forum. Anybody out there?!?  :lol:

Tot gauw !

Welkom op het forum!

Augustus al dat schiet lekker op. Veel succes met de laatste dingen regelen in Nederland en veel plezier met de voorbereiding.

Chantal

Hallo Jan en Mikaela,

Welkom op het forum!!! Wij (Lela, Rudy & 2 kids) hopen eind oktober aan te komen in Adelaide. We gaan op een toeristenvisum heen en wachten ons visum af in Australie. De aanvraag ligt al enige tijd bij de DIAC dus we hopen voor het eind van dit jaar ons visum te hebben.

Misschien wel tot in Adelaide!

groetjes,
Lela

Hoi Jan en Mikaela,

Welkom en succes met de verdere afhandeling van alles! Wij, 2 Groningers, gaan volgend jaar mei naar Adelaide verhuizen.
Gisteren hebben we ons visum opgehaald in Berlijn!  :lol:

Succes en wie weet tot ziens in Adelaide!

Aussiegirl

Back