JARIG

heidi

New Member
ja ja vandaag mag ik mijn eersteverjaardag vieren in australie!!
en wat een verschil normaal is het op mijjn verjaardag behoorlijk k*t weer maar vandaag wordt het 22 graden, heerlijk.
Zaterdag zijn we naar de RSPCA geweest om een hondje uit te zoeken.
Het is een kruising tussen een border collie en een kelpie. Vandaag mogen we haar ophalen bij de dierenarts, ze moest eerst gesteriliseerd worden (dat is verplicht) Dus een mooi verjaardags kado zou ik zeggen.
Verder heb ik 26 september een gesprek met de ambassade, ben heel benieuwd hoe dat gaat lopen.

Groetjes

heidi said:
en wat een verschil normaal is het op mijn verjaardag behoorlijk k*t weer maar vandaag wordt het 22 graden, heerlijk.
Het is een kruising tussen een border collie en een kelpie. Vandaag mogen we haar ophalen bij de dierenarts, ze moest eerst gesteriliseerd worden (dat is verplicht) Dus een mooi verjaardags kado zou ik zeggen.
Verder heb ik 26 september een gesprek met de ambassade, ben heel benieuwd hoe dat gaat lopen.

Groetjes

Van harte gefeliciteerd. Ben je eindelijk eens in de lente jarig :D .

Ik neem aan de je "gesprek" over een nieuwe baan gaat. Veel succes!

Heppie bursdeej toejoe !! (in mijn goeiste enguls...) :lol:
Ja heerlijk dat mooie weer, he? Ik vind het ook echt g-e-n-i-e-t-e-n !

Succes met je gesprek !

Greets,

Ingrid.

Nog gefeliciteerd met je verjaardag Heidi! Leuk kadootje! Hoe vond je de Oz way of een verjaardag of zat je in een traditionele NL verjaardaagskringetje?

En ja, dat gesprek, is dat in verband met je visum? Succes in ieder geval!

KC

Ursula said:
Hoe word in Oz dan een verjaardag gevierd???
Ursula

Uhm.. heb ik wat gemist? :eek: Ik ben namelijk net jarig geweest op 7 september en nu word ik wel heel nieuwsgierig ... :lol:

:wink:

Ingrid.

Aussielover said:
Ursula said:
Ursula

Uhm.. heb ik wat gemist? :eek: Ik ben namelijk net jarig geweest op 7 september en nu word ik wel heel nieuwsgierig ... :lol:

:wink:

Ingrid.

Ook toevallig, ik ben ook op 7 september jarig: en net als Heidi 24 jaar geworden! Het moet niet gekker worden :wink:

heidi said:
en wat een verschil normaal is het op mijjn verjaardag behoorlijk k*t weer maar vandaag wordt het 22 graden, heerlijk.

Groetjes

Nog gefelictiteerd! Lijkt me fantastisch om mooi weer met je verjaardag te hebben. En wat een mooi cadeau, laat ons binnenkort foto's zien :D ?

Nou, bij een Aussie verjaardag wordt alleen de jarige gefeliciteerd en verder niemand. Dus verder geen handjes schudden. Je zit niet in een kringetje te wachten tot iemand wat gaat zeggen. Dat soort dingen....

KC

[quote="jufrebekka
Ook toevallig, ik ben ook op 7 september jarig: en net als Heidi 24 jaar geworden! Het moet niet gekker worden :wink:[/quote]

Whahaha! Dat is idd erg toevallig ! Ook nog gefeliciteerd dan ! :D

Bedankt Louw ! :wink:

En bedankt KC voor je info ! :)

Cheers !

Ingrid.

Ursula said:
Ik ben volgend jaar Mei namelijk ook in Oz jarig en mijn vriend volgend jaar October.

Ursula

Hoi ursula,

vorig jaar vierde ik mijn verjaardag in Brisbane en dat was eind november. kun je nagaan, dat het opzich wel raar voor me was. normaal is het donker en koud buiten en nu warm en benauwd. In Oz wordt (naar mijn ervaringen) een verjaardag regelmatig gevierd met een BBQ of bijvoobeeld ergens lunchen met collega's. maar wat iniedergeval gebruikelijk is dat iedereen zelf drank meeneemt. Dat viel mij iniedergeval op.
dit jaar vier ik mijn verjaardag weer in de zomer en moet ik mijn kratje bier in de koelkast zetten ipv simpel buiten waar iedereen het kan pakken wanneer hij/zij zin heeft.

groeten Rob

dank je iedereen en ja het is een leuk kado en ben blij met mijn hondje!!
Ik heb gesprek bij de ambassade over mijn visum,dus erg spannend allemaal.
Verder was het niet een traditionele oz verjaardag. Mijn schoonouders zijn nederlands, mijn schoon broer ook zijn vrouw is rus en andere schoonzus en schoonbroer zijn aussie. Dus het was een multicultureel zooitje zeg maar haha
En ik wel best een foto opzetten maar heb geen idee hoe dat moet. ik namelijk ook wat fotos van ons huis is misschien ook wel leuk
en jufrebekka, dat is inderdaad ook toevallig en om het nog toevalliger te maken wou ik ook juf worden heb de pabo gedaan in arnhem alleen had het al met een half jaar bekeken hahaha

Groetjes[/img][/list]

Van harte gefeliciteerd en het voordeel is nu dat je langer jarig bent met het tijdverschil met nederland.

heidi said:
En ik wel best een foto opzetten maar heb geen idee hoe dat moet. ik namelijk ook wat fotos van ons huis is misschien ook wel leuk
en jufrebekka, dat is inderdaad ook toevallig en om het nog toevalliger te maken wou ik ook juf worden heb de pabo gedaan in arnhem alleen had het al met een half jaar bekeken hahaha

Groetjes[/img][/list]

Tja het kan niet veel gekker he?! Maar ja ik heb al vaker gemerkt dat het allemaal niet zo toevallig is als het lijkt....

Back