Jeroen_1

Jeroen_1

Member
Hoi,

Wij (partner en mijzelf met 2 kleine kinderen) hebben onze PR aanvraag in november 2003 verstuurd. Ik heb een RPL bij de ACS gedaan, mijn vriendin bij VETASSESS.

Op dit moment ben ik bezig om alvast een baan in Oz te regelen (erg spannend). Misschien dat we op korte termijn al kunnen vertrekken.
Ik zal jullie op de hoogte houden.

Ik neem aan dat ik met Jeroen_1 me kan onderscheiden van de andere Jeroen die al actief is. Lang leve de verwarring :p

Jeroen_1
 
Hoi Jeroen_1 :wink:,

Welkom op het forum! Wat voor een baan zoek je in Australië?
 
Jeroen_1 said:
Hoi,

Wij (partner en mijzelf met 2 kleine kinderen) hebben onze PR aanvraag in november 2003 verstuurd. Ik heb een RPL bij de ACS gedaan, mijn vriendin bij VETASSESS.

Op dit moment ben ik bezig om alvast een baan in Oz te regelen (erg spannend). Misschien dat we op korte termijn al kunnen vertrekken.
Ik zal jullie op de hoogte houden.

Ik neem aan dat ik met Jeroen_1 me kan onderscheiden van de andere Jeroen die al actief is. Lang leve de verwarring :p

Jeroen_1

welcome!

Zo weinig leden (nou ja...) en nu al 2 met dezelfde naam!! lol!

Arghh, hoe spreken ze dat trouwens uit in Oz?
Ik heb geluk met Simone. Alleen als achternaam Wijnberg is niet het handigste, maar valt nog mee...

Succes met de baan, da's helaas niet makkelijk!

Binnenkort gaan wij ook beginnen met solliciteren. Mijn man is grafisch ontwerper en is nu bezig met een website met zijn cv en portfolio erop, en links naar websites enz.

groetjes

Simone
 
"Jeroen_1 said:
Jeroen wordt heel makkelijk Jerone :roll:"]
aha, maar ben je daar blij mee.... :D

Wijnberg zal wel Weinberg of Wineberg worden.

Mijn meisjes naam is van Hattem. Dat werd weleens Fanhatten

Mijn moeder heet Joke dat werd vaak Yoghurt....
Mijn vader Ton: Tom
Mijn broertje Maarten, dat werd Martin!

Ik had dus echt geluk!! Maar stond wel bij de 'v' op de klassenlijst ipv de 'H'
:D

He, dit een idee voor een nieuwe thread, leuke onzin!!
 
Hoi Jeroen_1,

jouw vriendin doet dus een assessment via VETASSESS, mijn vrouw doet dat ook, heb je enig idee hoe lang dat kan gaan duren?

Volgens mij is een baan zoeken vanuit Nederland, zonder een visum op zak bijna niet mogelijk, maar als je tips hebt, je kunt ze bij me kwijt, graag zelfs.

Jullie ook veel succes!
 
Ha Jeroen,

De VETASSESS assessment duurde (uit mijn hoofd) ongeveer 10 weken.

Een baan zoeken is inderdaad vrijwel onmogelijk :x . Ik werk bij een vrij groot bedrijf en ik heb 'intern' gesolliciteerd. Daarnaast heb ik 'iets lopen' bij een Amerikaans bedrijf dat ook in Oz zit. Ik heb heeel erg benieuwd :shock: wat er gaat gebeuren.

Jeroen
 
Oke, 10 weken dus, dat is ongeveer gelijk aan de periode die voor mijn assessment geldt. Daar kan ik wel mee leven. Thanx.

Wie weet heb je mazzel met je sollicitaties.
 


OFX
Back
Top