jippie huis (bijna) verkocht

vlasjes

New Member
Jippie hoera

Jeetje wat gaat het allemaal snel. Vorige week huis in de verkoop, nu al verkocht.

We hadden gelijk veel kijkers en deze week wel 3 biedingen gehad, waarvan we er 1 dus hebben geaccepteerd. Volgende week komt het voorlopig koopcontract. Nu moeten we dus echt.

Hopen op snel bericht over de verdere stappen vanuit australie.

hoewel ik geen champagne lust, mag het eigenlijk wel.

groetjes lisette

Gefeliciteerd, dat is wel super snel. Echt tof voor jullie. Heb je de tickets al? hoop toch een ding dat het bij ons ook zo gaat. Maare super.. Gr Pat

ja snel allemaal he.

nee nog geen tickets besteld. wachten nu weer op meer bericht van het werk uit australie.

hopen daar volgende week meer over te horen.

Hé super, gefeliciteerd!! Dat is snel gegaan!! Inderdaad een goede buurt!
Geniet ervan en neem een zip bubbeltjes, ik lus het ook niet, maar heb het toch gedaan, alleen het idee is al heerlijk!!

groetjes Pauline

Wij zaten vorige week in precies dezelfde situatie. In een week 7 bezichtigingen en 3 biedingen waarvan we de hoogste hebben geaccepteerd. Bellen ze gisteren op dat ze het toch niet willen doen. Kunnen we weer opnieuw beginnen. Balen. Ik hoop dat jullie meer geluk hebben. Zorg ervoor dat het voorlopig koopcontract snel wordt getekend want dan hebben de kopers nog maar 3 dagen bedenktijd.

Perfect, dat ging snel!!!
Nu nog hopen dat de rest ook zo snel gaat.
Vandaag is onze aanvraag weg, maar bij ons huis is nog niemand komen kijken. :|
Veel sucses met de verkoop.

Inge

Wij hebben gelukkig meer geluk gehad "Bits". wij hebben gisteren het koopcontract getekend. zaterdag tekenen de kopers. dan nog 3 dagen bedenktijd. en tot 10 augustus financien afhandelen. 21 december is de oplevering, maar als het goed is zijn we daar zelf niet meer bij.

Nou, dat is echt snel.
Bij ons heeft het ruim een jaar geduurd.
Maar twee weken geleden was de overdracht en is het voorbij. Gelukkig maar.

Back