jippie we kunnen verder

vlasjes

New Member
Jippie eindelijk komt er schot in. gisteren bericht gehad vanuit australie dat ons contract op de bus is. vandaag nummer doorgekregen voor het visumaanvraag. dus nu gaat het van start. we gaan vanavond alle abonnementen opzeggen. vanmiddag was de man van het transportbedrijf hier. en de planning is nu 4 december.

arjon had ook navraag gedaan bij de ambassade van mocht ons visum nog niet goedgekeurd zijn voor die datum (lijkt me niet, nog 7 weken) dan kunnen we ook met een toeristenvisum daar ons visum afwachten. we hadden toch de planning om in december nog vakantie te vieren daar en per januari arjon daar beginnen.

zodra ik weer meer nieuws heb, laat ik het weten.

groetjes de vlasjes

Gefeliciteerd.  :up:
Heerlijk dat er plotseling schot in de zaak komt. Het wordt nu echt aftellen voor jullie.
Succes met de komende weken en met alles te regelen. En wie weet tot in Melbourne.

Demy

Hi Lisette,

Te gek dan kunnen jullie toch sinterklaas in Melbourne vieren :grin: Dat zal denk ik niet op 5 Dec. zelf zijn.
Hebben jullie al een vlucht geboekt ? Dat is wel een fijn gevoel dat je dan in ieder geval kan gaan , ook als je het visum nog niet hebt. Dat konden wij niet omdat het bij ons niet 100% zeker was dat we een visum zouden krijgen.
Dan kunnen we elkaar in Melbourne zien op jou verjaardag en precies een week later bij ons op Dirks verjaardag :smile:
Weten jullie al waar jullie eerste woning is ?

Groetjes Inge

hoi inge,

nee vlucht hebben we nog niet geboekt. het gaat echt stapje voor stapje. willen eigenlijk dit weekend doen. nog even overleggen met het werk in australie.

lijkt me heel leuk als jullie langs zouden komen op mijn verjaardag.

nee huisvesting weten we ook nog niet. moeten we ook regelen met het werk. maar het zal vast wel goedkomen denk ik.

Hoi Lisette

Geweldig nieuws joh. En die 7 weken gaan voorbij vliegen!!!!! Weet je al wat je gaat doen als je in Melbourne aankomt????

Groetjes Mariette

goed te horen dat het zo voorspoedig gaat lisette! Nog even dan zit je hier ook, al is het hier nu wel koud..... regenachtig.... maar de zon zie je hier vaker dan in Nederland!
Seeya soon!!
Pauline

p.s. Piebe werkt nu bij Telstra, bevalt goed!

Marjet; de planning die we nu hebben is begin december vliegen. arjon heeft nog vrije dagen staan, dus die maand is hij lekker vrij en dan gaan we lekker rondkijken naar een huis en een school voor de kids. arjon zou dan per januari willen beginnen met zijn werk. wat ik zelf ga doen, weet ik nog niet. eerst de kids lekker naar school en hun draai vinden en ik hoop dat ik dan ook een baantje kan vinden.

pauline: goed om te horen dat piebe eindelijk aan de slag is. wij komen wel op het goede moment aan in de zomer heerlijk hoor. ik hoop idd dat de zon daar vaker is dan hier. want dat is toch wel een van de redenen dat we die kant op gaan. maar er zijn er nog veel meer hoor.

Back