Jippieeeeeee

Noa1

XPdite Sponsor
Hoi

Even een berichtje dat we eindelijk onze visa granted hebben!
Ik had niet verwacht dat het ineens zo snel zou gaan.
Binnenkort op naar Berlijn dus.

Hi Noa,

kun je ons wat meer vertellen over het soort visum wat je hebt aangevraagd ?
Was het paper based of online ?

Greez en nogmaals proficiat,
Johan

Hoi Johan of Ingrid,

het was een paperbased aanvraag.
Volgend de site waren ze nog ergens bij de aanvragen van juni, maar ineens kregen we het verzoek om medicals en vog (terwijl wij van augustus zijn). 5 Weken na verzending van de medicals en vog kregen we de mail dat we de visa krijgen.

Gefeliciteerd  :balloons2: :balloons2: :balloons: :bis: :bis: :applaus: :applaus:

Wij zijn net terug van ons city trip van Berlijn zeker een aanrader.

Wees wel geduldig want wij hadden pech ze hadden de printer verplaats en mosten nog eens terug komen ( wel de zelfde dag) hoop dat ze het probleem nu gefikst hebben :evil: :evil:

Dus als je een afspraak maakt (aanrader)  maak dan een afspraak voor 09:00 uur  mocht de printer dan nog kuren hebben dan hebben ze nog tijd om het een paar keer te proberen :roll: :roll:

Suk6  Duiksmurf

Duiksmurf, bedankt voor je tip. Een afspraak maken, daar had ik nou nooit aan gedacht, wist ook niet dat dat kon. Nouja, we plakken er toch een paar dagen Berlijn aan vast (heel toevallig heb ik dan toch vakantie en had nog niks geboekt), dus dat komt wel goed.

Bedankt voor de felicitaties hier trouwens, heel leuk.

We zijn inmiddels in Berlijn geweest. Waren al om 9 uur bij de ambassade en waren de eersten. Een kwartier later stonden we alweer buiten, hadden niet verwacht dat het zo snel zou gaan. We zaten trouwens in een hotel vlakbij de ambassade, was heel handig.

Hoi Johan

Beetje late reactie, maarja.

Het was het Park Plaza Wallstreet, een prima hotel trouwens.

Back