Job offer in Perth..

@@D

Member
Hi there,

Weet niet of dit mag in dit forum  :wink:, maar het is in het belang van de forum leden, dus ik waag het er maar op.
Bij Kea campers in Perth zijn we op zoek naar iemand voor de customer service. Bij voorkeur iemand die engels, duits en nederlands spreekt.  Andere talen zijn ook welkom, met name engels en duits zijn belangrijk. Het is een leuke functie bij één van de beste camperverhuurders in Australië en Nieuw Zeeland. In principe is het part time, weekenden behoren ook tot de mogelijkheden (8 am - 1 pm).
Als je interresse hebt, bel dan naar 08 93518113 en vraag naar Sascha (de manager) of naar mij, Aad.
Een mailtje naar dmperth@keacampers.com (in het engels of duits) kan ook.

Wie weet is één van de nieuwkomers in Perth hierbij gebaat  :up:

Grtjs, @@D
 
[quote author=@@D link=topic=1564.msg13497#msg13497 date=1114085859]
Weet niet of dit mag in dit forum  :wink:, maar het is in het belang van de forum leden, dus ik waag het er maar op.
[/quote]

Nou vooruit. Ik zal deze keer over mijn hart strijken :wink:.
 
Hoi Aad,
Ben jij de Aad van Aad en Esther uit Honselersdijk die straks in juni weer back home komen ??????
 
[quote author=Nora link=topic=1564.msg13537#msg13537 date=1114108857]
Hoi Aad,
Ben jij de Aad van Aad en Esther uit Honselersdijk die straks in juni weer back home komen ??????



[/quote]

Hmm, dat zou anders wel erg toeval zijn! Aad's vrouw heet Esther. En Aad schreef al over heimwee :(
 
Zou wel voor mij perfekt zijn maar wij komen pas in oktober (in verband met verkoop van ons huis), neem aan dat deze baan weg is.  Jammer!  Misschien later.

Groetjes,
Angela
 
[quote author=@@D link=topic=1564.msg13497#msg13497 date=1114085859]
Hi there,

Weet niet of dit mag in dit forum  :wink:, maar het is in het belang van de forum leden, dus ik waag het er maar op.
Wie weet is één van de nieuwkomers in Perth hierbij gebaat  :up:

Hallo Aad!

Misschien niet de juiste plaats, maar wel heeeeeeel erg welkom denk ik, dergelijke joboffers op dit forum, zeker voor Aussie-gangers die eind van het jaar pas komen. Waarom niet toegestaan??
Groeten!
[/quote]
 
Back
Top