Joe naar Australië

tum

XPdite Sponsor
Ik ga met mijn papa en mama (tum/miranda) naar Australië. Mijn mama schrijft dit want dat kan ik nog niet.
Wat ik wel eens denk is dit. Kan ik daar wel praten met iedereen? Ik leer wel Engelse woordjes. Dat is leuk
Florida was ook leuk. Maar ik kan dan niet zo goed praten. Ik vind de smiley's heel leuk:
[move]:flipper: :tent: :blond: :stupid: :eek:fftopic: :spam: :Cooking: :Cooking: :Cooking: :Cooking: :Cooking: :Cooking: :Cooking: :Cooking: :Cooking: :Cooking: :stretcher: :stretcher: :sunny: :sword: :sword: :teacher: :monkey: :lookatit: :loldevil: :congrats: :congrats: :sword: :sword: :bath: :bath: :angeldevil: :artist: :surfer: :flying: :fish:[/move]
 
hey,

zo'n hele rij achter elkaar is niet moeilijk hoor,
gewoon heelvaak achter elkaar hetzelfde typen:

groetjes dick, en succes.

[move] :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: [/move]
 
en niet vergeten van het rijtje waar je ook je dikke schuine
letterskan maken
en andere leuke dingen kan doen
DAAR staat ppl eem knopje
waar je een pijltje naar links ziet gevolgd door een M
als je daartussen typt of je smileys doet bewegen ze!!!
Joe vindt dat ontzettend leuk zoals je ziet.

Groetjes van de mama van Joe  :)
 
HeY Joe!

Als je hier bent kom je dan een keertje bij ons spelen?


Groetjes Iris & Amber 
:later: :cheer: :later: :cheer: :later: :cheer: :later: :cheer: :later: :cheer: :later: :cheer: :later: :cheer: :later: :cheer:
 
Hé Iris en Amber,

Ja hoor dat wil ik wel. Ik hou van planeten, tekenen,
treinen en kleien. Jullie ook?

Doei

Joe  :later: :cheer:
 
Hi Joe!

Cool!
Ik (Iris) ben gek op tekenen en kleien! En Amber die vindt alles leuk!
(Ze kan ook wel een beetje plagen.... :x)
Ik hou NIET van spelen met poppen, dus dat wordt vast heel erg leuk!
Kom je morgen spelen? :)

:bye: Iris *en Amber natuurlijk*
 
Hoi Iris

Dat is leuk, ik houd ook niet van poppen  :)
ik kijk veel naar Backyardigans op Nickelodeon Junior
ken jij dat ook?
ik wil wel spelen maar dat kan nog niet
ik woon toch nog niet daar
dus dat gaat niet
maaaaaaaar straks wel

dag Joe  :dog: :later:

nog even een berichtje voor je mama en papa, dat
mag wel hè Iris, jullie hebben vet coole avatars!!!

groetjes Miranda (mama van Joe)
 
Jaaah, hier ook Nick Jr. En ik kijk ook naar de Backyardigans!
Hier is ook Playhouse Disney, ook errug leuk, al mag ik van mama niet teveel tv kijken :|
Maar mijn zusje en ik vinden Hi5 ook heel erg leuk, is Australisch.

Leuk straks weer een vriendje uit Nederland hier!

See you later alligator!
 
Tof he! Die papa en mama van mij zijn maar creatief! Mama heeft met mij geknutseld op school vanmiddag, ik heb haar wat inspiratie gegeven. :-D
 
:-D :-D

Mijn mama is ook 'van de knutsel'  :flying:.
Ik heb een groot zwart papier
met planeten en raketten
en meteoren en ufo's
maar die is nog niet klaar
voor op mijn kamer straks
te hangen
 
Wow! Gaaf!!
Ik heb vandaag met mama een poes gemaakt op school, van een leeg :-D wijnkarton van 4 liter, volgeplakt met Dmake-up watjes!
En die mama van mij maar drinken om dat pak op tijd leeg te krijgen! :-D
 
Hoi Iris en Amber,

Ik (Joe) heb net al jullie berichtjes nog gelezen
en wij gaan verhuizen
dan moet ik dichtbij jullie wonen
dan moet ik wel erg ver naar mijn school rijden denk ik
heb je ook een zwembad?
dan gaan we lekker zwemmen
is het bij jou ook warm
ik ben naar Ice Age 2 geweest
en heb een Ice Age waterpistool
voor in het zwembad
dan kunnen we daarmee natspuiten

groetjes Joe

[move] :flying: :flying: :flying: :flying: :flying: :bike: :tennis: :tennis: :tennis: :tennis: :tennis: :tvhappy: :tvhappy: :tvhappy: :tvhappy: :tvhappy: :tvhorror: :tvhorror: :tvhorror: :tvhorror: :tvhorror: :tvhorror: :tvhorror: :tvhorror: :tvhorror: :surfer: :surfer: :surfer: :surfer: :surfer: :artist: :artist: :angeldevil: :angeldevil: :angeldevil: :angeldevil: :angeldevil: :angeldevil: :angeldevil: :music: :lookatit: :loldevil: :lmao: :ill: :sword: :bath: :bangcomputer: :balloons2: :blond: :stupid: :spam: :bangingdoor: :bike: :nails: :tennis: :naughty2: :fish: :fight: :fish: :fish: :fish: :fish:[/move]
 
Hoi Joe!

Wat leuk dat je naar Ice Age II bent geweest, mijn zusje liggen altijd in een deuk om deel I!
Ik zou het leuk vinden als je bij ons in de buurt komt wonen, maar anders kunnen we leuk weekendjes afspreken! Wij hebben een zwembad daar kunnen we echt wel lekker in spelen! Ik heb ook een waterpistool maar niet zo'n coole als jij! Hier is het heel erg lekker warm, het is nu herfst maar nog steeds (mam hoe warm is het nu??) nog steeds 30 graden overdag!!
Wij zijn vandaag met papa en mama en oma naar het park geweest met een hele grote speeltuin, waar we lekker gespeeld hebben en gebabbekjewd  :)
Kom maar snel!!

Groetjes Iris :bye:
 
Hoi Iris,

ga je nog wel eens naar Nederland komen voor mij,
dan gaan Iris en Amber bij ons logeren, dat vind ik leuk
ik vind Ice Age 1 ook leuk,
Ice Age 2 vind ik leuker
en ook spannender
vooral met die gekke haai die een gek schildpadje
opgegeten heb
Joe vroeg of jullie daar geb0ren waren maar
ik zei dat jullie daar naartoe zijn gaan wonen

groetjes Joe


[size=10pt][move] :cake2: :cake: :fishing: :plane: :bike: :bike: :bike: :bike: :bike: :bike: :egg: :bike: :bike: :bike: :bike: :bike: :bike: :bike: :bike: :bangingdoor: :dance: :dance: :dance: :congrats: :congrats: :tent: :music: :teacher: :sword: :teacher: :sword: :sunny: :stretcher:[/move][/size]
 
Hoi Joe,
Ik zou graag een weekje komen logeren! Maar papa & mama hebben geloof ik geen volle spaarpot meer. :| Dus ik denk dat jullie gewoon naar Australië moeten komen! Dan kunnen we dan leuke sleepovers hebben! :-D
Ik heb Ice Age II nog niet gezien, ik wacht totdat hij op video is. De bios is alleen maar engels. Maar ik kan het wel goed verstaan hoor!
Ik zal je wel heel veel engels leren als je hier bent!!

:surfer: :surfer: :surfer: :dog: :stupid2: :cheer: :cheer: :cheer: :nana: :eek:utraged:

Groetjes Iris
 
Vandaag ben ik bij opa Fons geweest. Samen
met Fleur en Sophie (nichtjes) paaseitjes gezocht,
dat was leuk. Het zoeken vind ik het leukste.

Nu ga ik buiten spelen. Ik heb bij mijn oma héél
veel tuinslakken meegenomen. Yippie het slakken-
seizoen is er weer. Ik hou van slakken. Ik laat ze
op de picknicktafel kruipen. En doe wedstrijdje ermee.

Nou daaaag.

Groetjes Joe  :bis: :cheer: :balloons2:
 
Wat leuk! Heb je veel paaseitjes gevonden? Jummie!!
Wij hebben een zak vól paashaasjes gekregen van ons buurmeisje Rosie en gister zijn we gaan barbequen bij mijn vriendin Zoë en Broertje Ramon. Was heel erg leuk en het werd ook heel erg laat!

Ik heb hier nog geen slakken gezien, cool een slakkenrace! Ik speel meestal met de kleine hagedisjes, die kun je zo leuk over je arm laten lopen. Maar de laatste keer moest ik heeel hard gillen want hij was via mijn nek achter mijn haar in gekropen!

See ya!
:later:
 
Ik neem voor jou wel een keer een papieren slakje mee dan.
Die doe ik zelf tekenen en uitknippen.
Ik heb in amerika geprobeerd hagedisjes te vangen. Maar die
zijn zoooo snel. Hoe kan jij dat? Loop jij heel snel en klap je dan
je handen dicht? Dan kunnen ze niet verder. Niet heel snel verder
lopen.

PS Joe praat en ik typ  :-D

[move] :congrats: :congrats: :congrats: :congrats: :congrats: :congrats: :congrats: :congrats: :congrats: :congrats: :congrats: :congrats: :congrats: :congrats: :thinking: :thinking: :thinking: :thinking: :spam: :spam: :spam: :eek:fftopic: :eek:fftopic: :stupid: :stupid: :stupid: :blond: :blond: :blond: :blond: :tent: :fish: :fish: :fish: :fish: :fish: :flying: :flying: :flying:[/move]
 
Back
Top