joehoe nog twee dagen

heidi

New Member
hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag hebben wij ons afscheidsfeest gehad. het was echt een super geslaagd feest. De baas van danny heeft voor live muziek gezorgd. verrder werd de muziekl gedraaid. we hadden een tap en bbq gehuurd. Ik had alleen niet het echte gevoel vsn ik ben nu van iedereen afscheid aan het nemen, komt omdat ik nog niet kan voorstellen.
vandaag moeten we de laatste dingen doen. morgen de koffers inpakken en dan slapen we de laatste dag bij mijn ouders.
Enm woensdag eindelijk vliegen. De vader van danny is al druk bezig om alvast voor auto's te kijken. Dus nog een paar dagen en dan zit ik lekker in oz en ik heb er super vee zin in

groetjes
 
heidi said:
hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag hebben wij ons afscheidsfeest gehad. het was echt een super geslaagd feest. De baas van danny heeft voor live muziek gezorgd. verrder werd de muziekl gedraaid. we hadden een tap en bbq gehuurd. Ik had alleen niet het echte gevoel vsn ik ben nu van iedereen afscheid aan het nemen, komt omdat ik nog niet kan voorstellen.
vandaag moeten we de laatste dingen doen. morgen de koffers inpakken en dan slapen we de laatste dag bij mijn ouders.
Enm woensdag eindelijk vliegen. De vader van danny is al druk bezig om alvast voor auto's te kijken. Dus nog een paar dagen en dan zit ik lekker in oz en ik heb er super vee zin in

groetjes

Oohhhh, spannend!
Ja, is moeilijk te beseffen he?!

Wij hebben de koffers al ingepakt! Vanaf vanavond slapen we 7 WEKEN (!!!!!) bij mijn ouders en schoonouders!!!
Container komt woensdag ochtend!

Trouwens, Heidi, hebben jullie nog een verzekering afgesloten voor de container?
Wij kunnen geen transport/inboedel verzekering, omdat we we zelf hebben ingepakt, maar een total loss verzekering kan wel, dat is 1% van de waarde... wat zullen we doen??!! :?
 
Simone said:
heidi said:
hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag hebben wij ons afscheidsfeest gehad. het was echt een super geslaagd feest. De baas van danny heeft voor live muziek gezorgd. verrder werd de muziekl gedraaid. we hadden een tap en bbq gehuurd. Ik had alleen niet het echte gevoel vsn ik ben nu van iedereen afscheid aan het nemen, komt omdat ik nog niet kan voorstellen.
vandaag moeten we de laatste dingen doen. morgen de koffers inpakken en dan slapen we de laatste dag bij mijn ouders.
Enm woensdag eindelijk vliegen. De vader van danny is al druk bezig om alvast voor auto's te kijken. Dus nog een paar dagen en dan zit ik lekker in oz en ik heb er super vee zin in

groetjes

Oohhhh, spannend!
Ja, is moeilijk te beseffen he?!

Wij hebben de koffers al ingepakt! Vanaf vanavond slapen we 7 WEKEN (!!!!!) bij mijn ouders en schoonouders!!!
Container komt woensdag ochtend!

Trouwens, Heidi, hebben jullie nog een verzekering afgesloten voor de container?
Wij kunnen geen transport/inboedel verzekering, omdat we we zelf hebben ingepakt, maar een total loss verzekering kan wel, dat is 1% van de waarde... wat zullen we doen??!! :?

Spanned simone en Heidi,
Simone dat wordt even lastige. Zeker verzekering sluiten jij weet nooit wat kan geburen.... :)
 
wij hebben gewoon onze inboedel verzekering door laten lopem, en als eenmaal onze spullen zijn aangekomen zeggen we het op.
Wij hebben dat zo overlegt met ze, het is en blijft een verhuizing van je spullen. dus misschien is dat een idee, Je blijft lang bij je schoonouders slapen. Pff dat zal wel ff wennen zijn, maar goed je weet waarvoor je het doet.
 
heidi said:
wij hebben gewoon onze inboedel verzekering door laten lopem, en als eenmaal onze spullen zijn aangekomen zeggen we het op.
Wij hebben dat zo overlegt met ze, het is en blijft een verhuizing van je spullen. dus misschien is dat een idee, Je blijft lang bij je schoonouders slapen. Pff dat zal wel ff wennen zijn, maar goed je weet waarvoor je het doet.
Ja, dat wordt wat! :shock:

Ja, ik zal de verzekering nog bellen, die laten wij ook idd nog doorlopen, maar ik weet niet of het daaronder verzekerd zal zijn.
 
heidi said:
hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag hebben wij ons afscheidsfeest gehad. het was echt een super geslaagd feest. De baas van danny heeft voor live muziek gezorgd. verrder werd de muziekl gedraaid. we hadden een tap en bbq gehuurd. Ik had alleen niet het echte gevoel vsn ik ben nu van iedereen afscheid aan het nemen, komt omdat ik nog niet kan voorstellen.
vandaag moeten we de laatste dingen doen. morgen de koffers inpakken en dan slapen we de laatste dag bij mijn ouders.
Enm woensdag eindelijk vliegen. De vader van danny is al druk bezig om alvast voor auto's te kijken. Dus nog een paar dagen en dan zit ik lekker in oz en ik heb er super vee zin in

groetjes

Hoi Heidi,

Ik krijg gewoon kippevel over wat je schrijft. Wij praten er nog over en voor sommigen is het ook bijna zover, maar jij gaat.!!!!! Ik vind het ontzettend spannend voor je, ik krijg ook helemaal de kriebels. Nog twee nachtjes slapen en dan ga je. Ik wens je (jullie) een hele goede reis en hopelijk horen we nog wat van je als je er bent, zodat we ook jou ervaringen kunnen lezen. Over hoe het is gegaan en hoe de overgang is.

Groetjes
 
Hoi Heidi,

Wat spannend allemaal, ik hoop dat je nog wat kan slapen ;)
Heel veel plezier en succes!

Simone: ik zou gewoon die total-loss verzekering afsluiten. Tenminste, als het niet wordt gedekt door je inboedel-verzekering. Lijkt me apart trouwens, als ze dat dekken...is toch niet echt standaard dat je je inboedel verscheept naar de andere kant van de wereld. Maar wie weet!
 
bij ons valt het er gewoon onder, bel er maar eens .
Het blijft toch gewoon een verhuizing, en anders weten hun wel wat je moet doen.
Ja het is nu allemaal super spannend en ik ben heel rustig met een kriebelt gevoel van binnen. Het dringt allemaal nog niet zo door.
Wij maken op dit moment de website dus ik houd iedereen op de hoogte.
En simone voor jouw begint het nu allemaal ook wel spannend te worden toch?

groetjes
 
Nou, Heidi, zowat het hele forum leeft met je mee! Morgen is het al zo ver... Echt tof. Ik wens je een goede reis en veel succes de eerste weken in Brisbane. Enne, een foto van je nieuwe huis plaatsen, he

Claire
 
heidi said:
hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag hebben wij ons afscheidsfeest gehad. het was echt een super geslaagd feest. De baas van danny heeft voor live muziek gezorgd. verrder werd de muziekl gedraaid. we hadden een tap en bbq gehuurd. Ik had alleen niet het echte gevoel vsn ik ben nu van iedereen afscheid aan het nemen, komt omdat ik nog niet kan voorstellen.
vandaag moeten we de laatste dingen doen. morgen de koffers inpakken en dan slapen we de laatste dag bij mijn ouders.
Enm woensdag eindelijk vliegen. De vader van danny is al druk bezig om alvast voor auto's te kijken. Dus nog een paar dagen en dan zit ik lekker in oz en ik heb er super vee zin in

groetjes

Nou Heidi, een goede reis.
Ik hoop dat ze goede films tijdens het vliegen draaien, zet m op met Tetris en doe skippy de groeten als je hem in Australie ziet.

Groeten Rob
 
Wellicht zitten we op dezelfde vlucht ? Woensdag 26 mei a.s.
Onze vlucht vertrekt om 12.00 uur naar Kuala Lumpur, die van jullie ook.
 
heidi said:
bij ons valt het er gewoon onder, bel er maar eens .
Het blijft toch gewoon een verhuizing, en anders weten hun wel wat je moet doen.
Ja het is nu allemaal super spannend en ik ben heel rustig met een kriebelt gevoel van binnen. Het dringt allemaal nog niet zo door.
Wij maken op dit moment de website dus ik houd iedereen op de hoogte.
En simone voor jouw begint het nu allemaal ook wel spannend te worden toch?

groetjes
Ja, wordt spannend, nu even met de spullen, dan afstuderen, dan afscheidsfeest en weg.........

Ik ga morgen bellen!

Nou, het meeste is nu ingepakt! Nog een deel van de keuken en de badkamer.

Welterusten...pffffffff
 
Ja, wordt spannend, nu even met de spullen, dan afstuderen, dan afscheidsfeest en weg.........

Ik ga morgen bellen!

Nou, het meeste is nu ingepakt! Nog een deel van de keuken en de badkamer.

Welterusten...pffffffff[/quote]

Heel veel succes, met pakken, opruimen en weggooien (dat is wel lekker) :wink:
 
Jacky said:
Ja, wordt spannend, nu even met de spullen, dan afstuderen, dan afscheidsfeest en weg.........

Ik ga morgen bellen!

Nou, het meeste is nu ingepakt! Nog een deel van de keuken en de badkamer.

Welterusten...pffffffff

Heel veel succes, met pakken, opruimen en weggooien (dat is wel lekker) :wink:[/quote]

Weggooien ja zeker. Kun wij ook hand helpen hahaha :D
 
Heidi, goede reis en een fantatische start in je nieuwe land gewenst! Ik wacht met spanning op jullie berichtjes.....

En wat toevallig dat je in hetzelfde toestel zit als Ebony. Misschien mag je een keer van plaats verwisselen om te ervaren hoe businessclass zit :wink:

KC
 
KC said:
Heidi, goede reis en een fantatische start in je nieuwe land gewenst! Ik wacht met spanning op jullie berichtjes.....

En wat toevallig dat je in hetzelfde toestel zit als Ebony. Misschien mag je een keer van plaats verwisselen om te ervaren hoe businessclass zit :wink:

KC

Misschien is er wel plek over en kan ze een goed woordje doen voor je. Het is echt mogelijk en het is heerlijk vooral voor zo'n lange reis. Nee heb je ja kan je krijgen. :wink:
 
Jacky said:
KC said:
Heidi, goede reis en een fantatische start in je nieuwe land gewenst! Ik wacht met spanning op jullie berichtjes.....

En wat toevallig dat je in hetzelfde toestel zit als Ebony. Misschien mag je een keer van plaats verwisselen om te ervaren hoe businessclass zit :wink:

KC

Misschien is er wel plek over en kan ze een goed woordje doen voor je. Het is echt mogelijk en het is heerlijk vooral voor zo'n lange reis. Nee heb je ja kan je krijgen. :wink:

Zal wel ff kijken of er stoelen over zijn, en ze kan altijd ff langskomen voor een praatje en ff lang blijven zitten.
 
Back
Top