Join the army.

Manja

Member
Ik las afgelopen week weer eens een leuk stukje op teletekst,naar het schijnt wordt de australische bevolking steeds dikker en het leger zoekt natuurlijk fitte recruten maar hier kunnen ze bijna niet meer aankomen.
Daar hebben ze het volgende op bedacht ze willen nu 50 plussers warm maken voor het leger .
Dus als je de leeftijd bijna hebt en geen werk is er altijd nog het leger.

groetjes Manja :)
 
hebben ze ook zo'n project voor 37 plussers? het leger lijkt me wel wat, of moet je dan ook nog iets doen daar? :beach:
p.s. ik weeg 72 kilo, zou dat teveel zijn?
 
Ja Hans je kunt het vermelden op je visa aanvraag ,misschien krijg je wel voorrang zo'n jonge fitte man daar kunnen ze tenminste wat mee.

Wie biedt nog meer, Jack de stoere spiderman misschien  :evil: ,hij deinst namelijk nergens voor terug :-D

groetjes Manja :)
 
[quote author=memswear link=topic=4686.msg59335#msg59335 date=1147505779]
Daar hebben ze het volgende op bedacht ze willen nu 50 plussers warm maken voor het leger .
[/quote]

wordt je na je 50 ste echt zo koud dat je warm gemaakt moet worden. als ze maar weten dat er geen 50 + in de magnetron mogen.

jeanine, ik ben +/- 1.85 meter dus das nie zo heel erg dik
 
Ik heb hier een kandidaat die iedereen kent,

[size=25pt]Rene-L ---[/size]      [size=33pt]Reneeeee-L[/size]

Where the f$ck is he when you need him. :-D
Waar is ie nou , de veiligheid de hero van Australie

Jack :evil:
 
Ohhh, 72 kilo bij 1.85 m da's hartstikke in shape man!

Moet geen probleem worden lijkt me  :up:

Hgr, Jeanine
 
weet ik nog niet of ik echt iets actiefs moet doen in t leger.
voor hetzelfde geld moet ik een stuk gaan lopen ofzo  :dizzy:

heb ook nog es 4 jaar bij de koninklijke marine gediend, ga gelijk effe bellen, moet goed komen dan
 
hou er wel rekening mee dat je voor de meeste banen bij de australische overheid citizenship moet hebben....

succes!
 
heb op de site gekeken van land/luchtmacht en marine en daar staat een stukje in dat ze je supporten mits je  in een ander land minimaal de rang van officier hebt gehad (als ik het goed begrepen heb).
misschien zijn er nog liefhebbers?
 
Was ik even afgekeurd op mijn lengte (2.01 meter toen ik 18 was / 2.03 meter nu). Ik ben natuurlijk wel een goede uitkijkpost. Maar ja, als de vijand op mij schiet? Nooit mis  :lol:
 
nou als ik de vijand was had je geen probleem, na 4 jaar schieten met vanalles en nog wat heb ik wel heel weinig
geraakt.

maar hawk, hadden ze geen kleren voor je of geen functie die bij je lengte paste?
 
[quote author=hans964 link=topic=4686.msg59746#msg59746 date=1147887906]
maar hawk, hadden ze geen kleren voor je of geen functie die bij je lengte paste?
[/quote]

Volgens mij had het inderdaad te maken met kleding en niet te vergeten met allerlei nodige aanpassingen, bijvoorbeeld te lage bureau's / tafels om zomaar eens wat te noemen. Misschien hebben ze ook wel geen schoenen in maat 48. Je weet het niet he. Ik vergeet echter niet meer toen ik kwam in Amsterdam voor de keuring. Die man keek mij aan en zei: "O, gaat u daar maar even staan meneer". Toen werd ik gemeten. En hij zij toen: "Gaat u maar weer meneer"

Korte keuring.....
 
mocht je wel mee-eten nog? het eten is daar best wel te nassen helaas is dat ook de laatste keer dat je lekker te eten krijgt bij KM.  de rest wordt per 100 kilo tegelijk gestoomd :dizzy:
 
Back
Top