Jonge Nederlandse boer in Australië

rene groeneveld

New Member
Als journalist in Perth ben ik op zoek naar een jonge boer in Australië (hoeft niet regio Perth te zijn) voor een artikel in een Nederlands tijdschrift.
Kan iemand me hiermee verder helpen?
Ik ben benieuwd.
Ik ben te bereiken op het email adres rgroenev@bigpond.net.au

Bij voorbaat dank,

René Groeneveld.

Als je op farmer dave googled die in het big brother huis heeft gezeten dan vindt je dave, een boer uit queensland.

Jaap

hahaha, nu weet ik eindelijk wie hij is. Ik kijk hier wel es naar Dancing with the Stars, maar ik ben hier nog te kort om de Stars te kennen. Dit is een ontzettende leuke vent (die totaal niet kan dansen  :grin:, maar een beetje de John de Wolf van NL is, hij wordt maar niet weggestemd).

In Gunnedah zitten een aantal jonge boeren, wat wil je van ze? Ik zal ze een berichtje sturen als je me aan kan geven wat de bedoeling is.

Hoi
Ik weet dat de baas van Arnold (ook actief op het forum) een bloemen kwekerij runt hier in Forroston SA . Ze kweken verschillenden bloemen...? Is dat een Boer.. Ik bedoel het begrip boer is wel erg breed... Anyway hij, de baas dus, is een Nederlander. Ik zal ff de website mailen. Daar staan alle gegevens op en anders zie ik regelmatig Arnold dan kan ik het eea door geven als je wilt. 

gadverdarrie hebben ze dancing with the stars ook al in australië, ik had gehoopt dat ze daar leukere programma's hadden dan in NL :dance: :speechless:

Back