Jongens Naam

marinke

New Member
Hey guys,

Heeft er iemand hier ideeën voor baby jongens namen? Man en ik komen er niet uit ;)
Wil graag iets dat ook in t Nederlands goed uit te spreken is, mag ook een NL naam zijn, maar moet wel goed te doen zijn in t Engels :)
Verder ben ik opzoek naar namen die niet super super populair zijn in Aus.
Verder weinig eisen hoor ;)

Thanks :)
 
Hey guys,

Heeft er iemand hier ideeën voor baby jongens namen? Man en ik komen er niet uit ;)
Wil graag iets dat ook in t Nederlands goed uit te spreken is, mag ook een NL naam zijn, maar moet wel goed te doen zijn in t Engels :)
Verder ben ik opzoek naar namen die niet super super populair zijn in Aus.
Verder weinig eisen hoor ;)

Thanks :)

Auke
 
Ik ben bijna 60 dus een ongelooflijk oubollige old fart. Maar ik heb wat met kort en krachtig, van die oerhollandse een-lettergrepige namen die je nooit meer hoort. Jan, Kees, Piet, Klaas, Henk, Cor, Gert, Bart, Koos etcetera. En voor de Aussie variatie op dit thema: mijn partner heet Grant, en zijn broertje Neil. Van de vriendenkring heb ik nog in de aanbieding: Max, Phil, John, James.
 
Wat denk je van Erik? (zo heet ik ;)). Korte, krachtige naam en als je het met een K spelt maak je het wat 'anders' en het is zowel in Australië als in Nederland goed uit te spreken?

Andere suggesties: Adrian (Adriaan), Wes, Finn, Nick, Boris.
 


OFX
Back
Top